آوای جنوب

امروز صورت گرفت

تودیع و معارفه روسای کمیته امداد امام و اداره ثبت و اسناد و املاک گچساران+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه روسای کمیته امداد امام و اداره ثبت اسناد و املاک گچساران با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد.
آوای جنوب
مراسم تودیع و معارفه روسای کمیته امداد امام و اداره ثبت اسناد و املاک گچساران با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد.

 پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه  رئیس کمیته امداد و رئیس ثبت اسناد و املاک گچساران با حضور فرماندار، قائم مقامان نهاد کمیته امداد و اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد و  روسای ادارات این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

  در این مراسم  عبدالرحیم رحیمی  در ابتدا با اشاره به  بازنشستگی رئیس سابق کمیته امداد گچساران گفت: خدمات نهاد کمیته امداد در زمینه دستگیری از نیازمندان در جامعه  و خدمت به مردم به ویژه قشر نیازمند  و محروم جامعه یک عبادت است  که این عبادت توفیقی است برای مدیران کمیته امداد.

وی با بیان اینکه نهاد کمیته امداد با دستور امام راحل  در سال ۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۱۴ اسفندماه تاسیس شد، افزود: این امر نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

 فرماندار گچساران افزود: از ابتدای تاسیس این نهاد تا کنون در جهت شناسایی و خدمات رساندن به افراد محروم جامعه حتی در مناطق صعب العبور و روستاهای محروم کشور رسیده است.

 وی در ادامه با اشاره به توانمند سازی افراد تحت پوشش این نهاد و خروج خانواده از این نهاد گفت: از مهمترین وظایف کمیته امداد توانمند سازی  خانوداه‌های تحت حمایت و رفع محرومیت زدایی  قرار داده است.

 در ادامه با اشاره به تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران اظهار کرد: خدمات خوبی در بخش‌های مختلف اعم از اسناد قولنامه ای، حوزه املاک،  صدور سند تک برگی و کاداستر و صدور اسناد برای منابع طبیعی و تثبیت املاک ملی  در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران صورت گرفته است.

 به گزارش فارس در این مراسم از زحمات رئیس سابق کمیته امداد قباد قربانی تقدیر و محمد خادمی به عنوان رئیس کمیته امداد گچساران معرفی شد.

 همچنین در این مراسم از زحمات  فرخی رئیس سابق اداره ثبت و اسناد و املاک گچساران تقدیر و  محمد زمانی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک گچساران معرفی شد.

 گفتنی است، فرخی  با ابلاغ  و پیشنهاد رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس  ناحیه یک در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president