آوای جنوب

زینل زاده: مشکلی در زمینه ارائه خدمات مسافران تابستانی در شهرستان گچساران وجود ندارد

شهردار دوگنبدان گفت: مشکلی در زمینه ارائه خدمات مسافران تابستانی در شهرستان گچساران وجود ندارد.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: مشکلی در زمینه ارائه خدمات مسافران تابستانی در شهرستان گچساران وجود ندارد.

اردلان زینل‌زاده ظهر امروز در نشست ارائه خدمات سفر ویژه تابستان که با حضور روسای دستگاه‌های مربوطه در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران جزء مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مسافرت‌های تابستانی بسیاری از مردم به مناطق سردسیری مانند شهرستان دنا و سی‌سخت سفر می‌کنند.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه شهرستان گچساران در مسیر ترانزیتی  قرار گرفته عنوان کرد: گچساران به دلیل شاهراه اصلی و متصل کردن دیگر استان‌ها و بنادر جنوبی به یک دیگر به عنوان شهر گذرگاهی به شمار می‌آید.

زینل زاده بابیان این که متاسفانه درسنوات گذشته خدماتی در زمینه سفرهای تابستانی ارائه نمی‌شد، افزود: در دوسال اخیر رستوران‌هایی و هتل‌هایی برای اقامت مسافران در جاده پازنان، سه راهی، ترمینال و دیگر نقاط شهرستان احداث شده و به لحاظ پذیرایی از مسافران تابستانی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به احداث سرویس بهداشتی و تجهیز نماز خانه در این شهر ابراز کرد: از لحاظ سرویس بهداشتی و تجهیز نمازخانه این شهر مجهز است.

شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به پارک بانوان گفت: در فصل تابستان شاهد هجمه زیادی از بانوان به این پارک هستیم و پارک بانوان گچساران از نظر تجهیز، مبلمان پارکی به نسبت پارک بانوان شهرهای اطراف مجهزتر است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president