آوای جنوب

پیام آناهیتا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون به نماینده و مسوولان گچساران: صدای محرومان گچساران باید به گوش مسؤولان کشور برسد/فقر گچسارانی‌ها با این همه منابع عجیب است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: صدای محرومان گچساران باید به مسؤولان کشور برسد.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: صدای محرومان گچساران باید به مسؤولان کشور برسد.

آوای جنوب

آناهیتا نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص همکاری با بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان اظهار کرد: بسیاری از هنرمندان در بنیاد دست‌های مهربان حضور دارند.

وی ادامه داد: من به عنوان سفیر بنیاد دستهای مهربان مدتی است که با آن‌ها همکاری دارم.

نعمتی با اشاره به مشکلات شهرستان گچساران گفت: از این شهر نفت‌خیز بسیار متعجب هستم از نظر نفت و گاز و منابع غنی زیرزمینی این شهر سرآمد ایران در خاورمیانه است.

Image result for ‫آناهیتا نعمتی بازیگر‬‎

این بازیگر سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: متاسف شدم که با این صحنه‌ها در این شهرستان مواجه شدم توقع من اصلا این نبود.

وی با اشاره به تاریخ این شهرستان خاطرنشان کرد: گچساران دور افتاده است اما تاریخ ایران است تاریخی که ثروت عظیم اقتصادی است می‌توان کتاب‌های بسیاری از این منطقه نوشت اما با دیدن مردمانی با این همه فقر برای دولت‌مردانی که در این سالها حضور داشته‌اند و تنها شعار می‌دادند باید تاسف خورد.

نعمتی اذعان کرد: مشکلات گچساران در خیلی چیزهاست؛ در فقر، آموزش و پرورش، مستمندان و افرادی که اصلا تحت حمایت بیمه نیستند.

وی ابراز کرد: شهرستان گچساران نباید تنها به دلیل فاصله جغرافیای از تهران و کلان شهرها این وضع اقتصادی و فقر را داشته باشد لذا این وضعیت فقط جای تاسف دارد.

نعمتی بیان کرد: خواهش من از افرادی که تنها شناسنامه‌هایشان از اینجا صادر شده این است که صدای مردم باشند؛ دیگر آن روزهایی که صدای کسی به جایی نرسد گذشته است زیرا در عصر تکنولوژی و عصر مدرنیته هستیم.

نعمتی ادامه داد: وقتی از مصیبت‌ها و غم و شادی یک جهان آگاه می‌شویم با کشف شهود شرح وقایع آسان است.

وی با اشاره به شهرستان نفت‌خیز گچساران عنوان کرد: به من گفتند با ورود به گچساران بوی گاز استنشاق می‌شود و هوا آلوده است لذا همه در برابر این مردم مسؤول هستند.

نعمتی با اشاره به وظیفه نماینده و مسوولان گفت: نماینده و شورای شهر باید این مسأله را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه هدف این بنیاد کمک به تمام مردم کشور است و ما صدای گچساران نیز هستیم، افزود: صدای گچسارانی‌ها را به همه جا می‌رسانیم.

وی افزود: اما گچسارانی‌های بسیاری در ایران عزیزمان داریم باید صدای مردم را به گوش دولت و مسوولان برسانند و امیدوارم روزی از این فقر و ضعف‌ها رهایی یابیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president