آوای جنوب

هواداران نفت گچساران در سرما و گرما تنها با عشق تیمشان به ورزشگاه‌ها می‌آیند

تیم فوتبال نفت گچساران در انتظار حمایت یار دوازدهم مقابل نماینده کرمانشاه

تیم فوتبال نفت گچساران در انتظار حمایت یار دوازدهم و هواداران پرشور خود مقابل تیم قدر بعثت نماینده کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

هواداران تیم نفت گچساران در سرما و گرما تنها با عشق تیمشان به ورزشگاه‌ها می‌آیند.

این روزها حضور تیم‌های گچسارانی در مسابقات سطح اول کشور و موفقیت‌های پی در پی نقش هواداران را پیش از گذشته نمایان‌تر می‌کند.

گچسارانی‌ها دیگر فقط برای تشویق تیم فوتبال به استادیوم نمی‌روند بلکه تشویق تیم هندبال و واترپلو نیز آنها را به میدان‌های مسابقات ورزشی می‌آورد.

روز جمعه جمعه هم از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران میزبان تیم بعثت کرمانشاه است.

این بازی حساس که می‌تواند برای صعود تیم نفت نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه بشارت گچساران برگزار می‌شود.

نفت که این روزها و با شروع فصل دوم رقابت‌ها حریفان خود را یک به یک شکست می‌دهد، عصر روز جمعه نیز با اندیشه پیروزی به مصاف بعثت کرمانشاه می‌رود.

تیم داریوش یزدی با به ثمر رساندن ۳۸ گل زده خطرناک‌ترین خط حمله لیگ دسته دوم فوتبال به شمار می‌روند و این برای هر تیمی کار را سخت می‌کند.

این تیم در بازی هفته قبل خود در حالی که در هشت دقیقه ابتدایی مسابقه در اراک دو گل عقب بود اما خط حمله زهردار نفت گچساران در همان نیمه اول سه گل به ثمر رساندند و در نهایت بازی را ۳ بر ۲ به سود خود به پایان رساندند.

در حالی به آخرین روزهای لیگ دسته دوم فوتبال نزدیک می‌شویم که تیم‌های این گروه با کمترین اختلاف به دنبال یکدیگر برای صعود هستند و باید گفت تیم‌های این گروه هر کدام شانس صعود دارند.

نفت گچساران در حالی به مصاف بعثت کرمانشاه می‌رود که این تیم کرمانشاهی با ۳۴ امتیاز هنوز شانس صعود دارد و دیدار فردا در گچساران برای نفتی‌های گچساران دیداری راحت نخواهد بود.

خط دفاع تیم بعثت کرمانشاه با دریافت ۲۶ گل تا اینجای مسابقات می‌تواند مهاجمین نفت گچساران را ترغیب کند که با تعداد گل بالا این تیم را شکست دهند.

اما روی سخن با هواداران نفت گچساران است، هوادارانی که تا اینجای کار سنگ تمام گذاشته‌اند و تا اینجای کار عاشقانه نفت را تشویق کرده‌اند و نقش یار دوازدهم را در گچساران به اثبات رسانده‌اند.

عصر جمعه نقش هواداران می‌تواند در کسب پیروزی نفت گچساران تعیین کننده باشد و شعارهای حمله، حمله آنها بازیکنان نفت گچساران را وادار به حمله و گلزنی کند.

روزجمعه  گچسارانی‌ها می‌توانند در یک روز تعطیل در ورزشگاه بشارت گچساران که همان زمین خاکی قدیمی کنار بهشت زهرای گچساران است به تشویق تیم نفت بپردازند تا نفت با کسب پیروزی با ۴۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بماند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president