آوای جنوب

نفت گچساران باخت تا با دست خالی به خانه برگردد+جدول مسابقات

مسابقات هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که نفت گچساران باخت تا با دست خالی به خانه برگردد.

از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دو تیم اروند خرمشهر و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه در استادیوم اروندان خرمشهر به مصاف هم رفتند.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش ، این دیداردر پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گزارش بازی :

از همان ابتدای مسابقه دو تیم بازی متعادلی از خود به نمایشی گذاشتند و به طور کلی در نیمه اول موقعیت خطرناکی روی هیچ از دروازه ها رخ نداد و نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بازهم شاهد یک بازی کسل کننده از سوی هر دو تیم بودیم و موقعیت مسلم گلزنی بروی هیچ یک از دروازه ها رخ نداد تا اینکه مهاجم فرصت طلب اروند یعنی علی محمد چراغی در دقیقه ۷۰ گل اول را برای اروند خرمشهر به ثمر رساند .

در ادامه نفتی های گچساران هر چه فشار آروند ثمری نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اروند خرمشهر به پایان رسید و صدرنشینی اروندی ها تثبیت شد.

ترکیب نفتی ها گچساران در این بازی به شرح زیر بود :

هادی زرین ساعد ، محمد نوروزی، عبدالکریم شاوردی ، سید فرید طالقانی ، مصطفی نوبخت ، عماد قاسمی ، مرتضی حیدری، علی کرمی ،سعید عنافچه، فرشید علیزاده ، ساسان شیرمردی

تعویض های تیم نفت و گاز گچساران بدین صورت بود که اسماعیل هاشمی نیا بجای فرشید علیزاده ، محمدرضامظاهری بجای علی کرمی و سید یحیی رحمانی بجای سعید عنافچه به کار گرفته شدند

تیم اروند با کسب این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و به صدر جدول تکیه زد اما نفت با ۲۸ امتیاز در همان جای پنجم نشست و با دست خالی به خانه برگشت.

گفتنی است تیم نفت وگاز گچساران در بازی بعدی خود در روز دوشنبه ۴ بهمن در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم سپهر نقش جهان خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president