آوای جنوب

داریوش یزدی: با حمایت هوادارانمان محکوم به شکست قشقایی شیراز هستیم

سرمربی نفت گچساران گفت: با حمایت هوادارانمان محکوم به شکست قشقایی شیراز هستیم.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: خوشبختانه با پیروزی که در هفته قبل در اهواز مقابل تیم فولاد نوین کسب کرده‌ایم در حال حاضر تیم نفت گچساران روحیه خوبی دارد و بچه‌ها برای شکست قشقایی شیراز هم‌قسم شده‌اند.

سرمربی نفت گچساران در خصوص تیم قشقایی شیراز گفت: تیم قشقایی شیراز، تیمی بسیار خوبی است و بر اساس اطلاعاتی که داریم تغییراتی را در تیم به وجود آورده‌‌اند.

یزدی تصریح کرد: ما شناخت خوبی از تیم حریف داریم و تمام نقاط ضعف این تیم را به خوبی شناسایی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در این چند روز بر روی نقاط ضعف این تیم کار کرده‌ایم و با توجه به اینکه کادر فنی بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ است با شناخت کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت.

یزدی افزود: وضعیت تیم نفت گچساران در حال حاضر بسیار خوب است و چند بازیکن جدید به تیم اضافه کرده‌ایم که در کنار بازیکنان شایسته خودمان قرار گرفته‌اند.

سرمربی نفت گچساران در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی به تیم نفت پیوسته‌اند، ابراز کرد: سعید عنابچه، محمد نوروزی، مصطفی نوبخت، محمد امین مزرعه و فرشید علیزاده به نفت گچساران ملحق شدند.

یزدی بیان کرد: با توجه به وضعیت گروهی که داریم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید بتوانیم با پیروزی تنها به فکر صعود مقتدرانه نفت گچساران باشیم.

سرمربی نفت گچساران ابراز کرد: ما فردا در انتظار هواداران خونگرم گچسارانی هستیم که با حضور سبزشان مانند بازی در مقابل تراکتورسازی تبریز از تیم محبوب شهرشان حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با کمک هوادارانمان به فکر صعود هستیم و در این راه محکوم به پیروزی در مقابل حریفانمان هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بی نام گفت:

    کامنتی که گذاشتم بذارش مدیریت سایت،عکس گرفتم از کامنتهایی که نوشتم و شما نذاشتید همشو نشر میدم،سالار…

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president