آوای جنوب

دیدار عدل هاشمی با وزیرنفت/ مساعدت بیژن زنگنه برای رفع مشکلات کهگیلویه+تصویر

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نفت برلزوم نگاه ویژه وزارت نفت به حوزه انتخابیه‌اش تاکید کرد.

آوای جنوب؛
عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دیداری که به منظور رفع مشکلات منطقه کهگیلویه و شهرهای آن داشته‌ام در خصوص کمک وزارت نفت به حل مشکلات کهگیلویه بحث و تبادل نظر کردیم.
وی ادامه داد: درطی این مدت با جلساتی که با ایشان داشته‌ام سطح تعامل میان وزارت نفت و منطقه کهگیلویه رو به رشد است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به چاه‌های متعدد وزارت نفت در حوزه شهرستان بهمئی در این دیدار خواستار و پیگیر اختصاص حق آلایندگی، عوارض، نوسازی چاه‌ها و تاسیسات نفتی حوزه بهمئی شده‌ایم.
هاشمی‌پور گفت: موضوع حق آلایندگی حق مردم منطقه است که وزیر نفت نیز قول مساعد دادند که در این زمینه همکاری لازم را انجام خواهند داد تا هر چه سریعتر این موضوع مهم اجرا شود.
عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات رفاهی و شهری در کنار چاه‌ها و تاسیسات نفت یکی از اولویت‌های صنعت نفت است و شخص وزیر نفت است که در این جلسه کمک به شهرداری این شهرستان که در حوزه تاسیات نفتی است با وزیر مطرح شد.
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این نشست وزیر نفت نگاه تعامل و مساعد آمیزی در برطرف شدن مشکلات منطقه داشت، اذعان کرد: یکی از موارد ، مورد بحث جاده ارتباطی و خارج شدن شهرستان بهمئی از بن‌بست بود.
هاشمی‌پور ادامه داد: در دیدار با آقای زنگنه پیرامون اجرایی شدن جاده جایزان به بهمئی صحبت کردم که ایشان نیز تاکید داشتند این پروژه هر چه سریعتر در دستور کار و ردیف پروژه‌های مناطق نفت خیز جنوب قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی این جاده فاصله ارتباطی خوزستان را به حداقل خواهد رساند، گفت: با ایجاد این جاده مسیر ۵۷ کیلومتری جاده دسترسی به چاه‌ها از طریق جاده جایزان به بهمئی به ۲۷ کیلومتر خواهد رسید.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: در این نشست که آقای حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، وزیر نفت با استقبال خوبی که داشتند برای رفع مشکلات منطقه قول همکاری و مساعدت‌های لازم را دادند که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد اقدامات وزارت نفت برای رفع محرومیت‌ها در سطح منطقه باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    با این دیدار تمام مشکلات کهگیلویه حل شد!!! آخ سی کهگو

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president