آوای جنوب

واکنش مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران به کواکبیان در مناظره با شریعتمداری

مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: برخی هم‌کیشان اصلاحات در مناظره‌ها تنها ژست اخلاق را می‌گیرند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، مناظره دیشب برنامه متن در حالی برگزار شد که بسیاری از فعالان سیاسی در مقابل گیرنده‌های خود به این مناظره نگاه ویژه‌ای داشتند.

آوای جنوب؛

مجتبی ثابتی مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگا‌ه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص مناظره حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده تهران اظهار کرد: دیشب مصطفی کواکبیان در مناظره تلویزیونی، جامعه را به رعایت اخلاق وصیت کرد.

وی ادامه داد: توصیه به اخلاق امریست پسندیده اما احتمالا ایشان هم آلزایمر هم‌کیشان اصلاحاتی خود را به (اَعم و اَتم) به ارث برده است.

ثابتی یادآور شد: کواکبیان فراموش کرده است که پارسال به دانشجویان دانشگاه شاهد که مفتخر به میزبانی تعدادی فرزند ایثارگر و شاهد می‌باشد چگونه فریاد زد (فتنه‌گر جد و آبادتان است).

مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خاطرنشان کرد: البته او درست می‌گوید وقتی دانشجویان مملکت و فرزندان شهدا و ایثارگران فتنه‌گر باشند، بداهتا کواکبیان استاد اخلاق می‌باشد و خاتمی استاد فرهنگ و موسوی استاد قانون‌مداری و کروبی استاد دموکراسی خواهی است.

وی گفت: به نظر می‌رسد برخی دوستان نه تنها اخلاق را نفهمیدند بلکه از مقدمه اخلاق که همانا ادب هست هم فارغ و بی‌بهره هستند.
در واقع باید گفت: کواکبیان دیشب کجا و کواکبیان دانشگاه شاهد کجا؟؟؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president