آوای جنوب

در دیدار امام جمعه باشت با سعیدی‌کیا و سردار حزنی چه گذشت+تصاویر

13950901001011_photoaدر دیدار امام جمعه باشت با سعیدی‌کیا و سردار حزنی مسؤولان بنیاد مستضعفان و قرارگاه قرب‌کربلا برای کمک به نیازمندان باشتی و ساخت مساجد این شهر قول مساعد دادند.

 آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان و فرمانده قرارگاه قرب خبر داد.

امام جمعه باشت در خصوص دستاوردهای این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه دیدار صمیمی و خوبی با مهندس سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مسضعفان صورت گرفت که به‌طور کلی می‌توان گفت ۳ دستاورد کلی را دراین دیدار در بر داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر خود به تهران اذعان کرد: اولین دستاورد این سفر کمک این نهاد برای تامین سبد غذایی مادران باردار شهرستان باشت بود که می‌تواند بسیاری از مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت را در این حوزه رفع کند.

عبودی ادامه داد: کمک به آموزش، تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان بود که امیدواریم این کمک‌ها بتواند گوشه‌ای از کاستی‌های آموزشی این کودکان را برطرف کند.

وی خاطرنشان ساخت: مهمترین دستاورد این سفر ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر در این شهرستان است.

در ادامه امام جمعه شهرستان باشت از دیدار دیگر با سردار ضیاءالدین حزنی اظهار کرد: به منظور بررسی و رفع مشکلات مساجد شهرستان باشت با سردار حزنی مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه قرب کوثر قرارگاه خاتم‌الانبیا دیدار کردیم.

 

 

عبودی ادامه داد: در این دیدار صمیمی از همکاری سردار حزنی در کمک به مساجد شهرستان باشت تقدیر و تشکر شد.

امام جمعه شهرستان باشت در خصوص این دیدار بیان کرد: مشکلات عدیده مساجد شهرستان باشت را با مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده قرب کوثر مطرح کردم.

وی خاطرنشان ساخت: در این دیدار سردار حزنی از کمک ۵ میلیارد ریالی این نهاد به مساجد شهرستان باشت خبر داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president