آوای جنوب

بازدید مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب از مرز چزابه/ تا بازگشت کامل زائران در چزابه می مانیم+تصویر

183a8cbf-5e7c-4be8-b086-0762e85ce687_20161119_160541مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز شنبه ۲۹ آبان از مرز چزابه بازدید به عمل آورد.

آوای جنوب؛

این بازدید با هدف هماهنگی و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین از سوی این شرکت انجام شد.

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچون سال های گذشته امسال نیز با هماهنگی با دستگاه های مسئول، در خدمت رسانی به زائران اربعین سهیم بوده است.

بخشی از این خدمات شامل تامین ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و احداث ۳۴ هکتار از ۵۰ هکتار توقفگاه جدید در مرز چزابه بود که ۱۵ آبان تکمیل و تحویل گردید.

ایجاد موکب به منظور بیتوته، استراحت و پذیرایی از زائرین به صورت شبانه روزی و چاپ و توزیع بسته های فرهنگی از جمله زیارت عاشورا بین زائران، نصب و راه اندازی امکانات صوتی و سمعی و بصری، و فراهم نمودن امکانات اقامه نماز در محل جایگاه، بخشی دیگر از فعالیت های ارائه شده است.

مناطق نفت خیز جنوب همچنین ضمن پذیرایی از ازائران، انتقال زائران به نزدیک ترین شهرها از جمله بستان و اهواز با استفاده از پنج دستگاه مینی بوس و ۱۵ دستگاه اتوبوس را انجام می دهد.
رییس ستاد اربعین نفت خبر داد :”تا بازگشت کامل زائران در چزابه می مانیم “

رئیس ستاد اربعین مناطق نفتخیرجنوب گفت: خدمات رسانی این شرکت تا بازگشت کامل زائران از عتبات و کربلای معلی، در مرز چزابه ادامه خواهد داشت .
سرهنگ عباس ممبینی با اشاره به ایجاد جایگاه خدمت رسانی و استقرار نیروهای زبده خدماتی و فرهنگی در منطقه، افزود: مطابق دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و برنامه ابلاغی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برنامه همیاری شرکت نفت با ستاد اربعین استان خوزستان، بیش از یک ماه پیش در سه مرحله آغاز شد .
وی گفت: بخش نخست گسیل ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و احداث ۳۴ هکتار از ۵۰ هکتار توقفگاه جدید بود که ۱۵ آبان تکمیل و تحویل گردید؛ بخش دوم استقرار ماشین آلات، تامین خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین برای کمک به تدارکات جایگاه های خدمت رسانی بوده که هم اکنون در حال انجام است و بخش سوم خدمات نفت، به رفت و آمد زائران حسینی مرتبط است که تا بازگشت تمامی زوار اربعین اباعبدالله (ع) ادامه خواهد داشت .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان جنوب تصریح کرد: ایجاد موکب به منظور بیتوته، استراحت و پذیرایی از زائرین به صورت شبانه روزی و چاپ و توزیع بسته های فرهنگی از جمله زیارت عاشورا بین زائران، نصب و راه اندازی امکانات صوتی و سمعی و بصری، و فراهم نمودن امکانات اقامه نماز در محل جایگاه، بخشی از فعالیت های فرهنگی این ستاد در چزابه است .

وی توضیح داد: تاکنون علاوه بر تحویل ده دستگاه خودرو سبک به ارگان های حاضر در منطقه، دو دستگاه بنز اطاق دار جهت انتقال یخ و نان ازاهواز، سه دستگاه تانکر حمل آب، دودستگاه تانکر فاضلاب، دو دستگاه کانکس، دو دستگاه جرثقیل۲۰ و۱۰تنی، دو دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر و گریدر، و دست کم ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس، از سوی ترابری و پشتیبانی نفت در منطقه مستقر و در اختیار ستاد اربعین استان خوزستان قرار دارد .

سرهنگ ممبینی با اشاره به ادامه این همکاری تا بازگشت کامل هموطنان از کربلای معلی یادآور شد: پذیرایی مختصر و تسهیل در انتقال آنان به نزدیک ترین شهرها از جمله بستان و اهواز هم اکنون با استفاده از پنج دستگاه مینی بوس و ۱۵ دستگاه اتوبوس انجام می شود. وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به پایان مراسم اربعین و به تناسب بازگشت جمعیت، افزایش وسایط نقلیه نیز پیش بینی شده است که در همین ارتباط صبح امروز ۱۵ دستگاه مینی بوس و اتوبوس نیز به درخواست استانداری به این تعداد افزوده شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president