آوای جنوب

فرماندار گچساران خبر داد

تجلیل از ۳ رزمنده مدافع حرم شهرستان گچساران

فرماندار گچساران از تجلیل ۳ رزمنده مدافع حرم شهرستان گچساران همزمان با هفته بسیج خبر داد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز نشست بررسی هفته بسیج با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: هفته بسیج در ۵ آذرماه سال ۵۸ به فرمان امام راحل بود که با همیاری اقشار مختلف مردم، نیروهای سپاهی، نظامی و انتظامی هر ساله گرامی داشته می‌شود.

فرماندار گچساران گفت: در شرایطی که کشور ما تازه از زیر یوغ استعمارگران درآمده بود به جنگ نابرابر تحمیلی مجبور و این بسیجیان و نیروهای مردمی بودند که اقتدار ایران اسلامی را در کنار الطاف خداوندی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب(ره) به همگان نشان دادند.

وی ادامه داد: بسیجیان در زمان و مکان‌های مختلف با پیروی از آرمان‌های نظام همیشه در صحنه حاضر هستند و جان خود را فدای ولایت می‌کنند.

رحیمی افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس نسل نوجوان و جوان آن زمان در سنین کم جان خود را فدای این نظام کرده‌اند و وظیفه ما این است که شجاعت، رشادت و ایستادگی این عزیران را به نسل امروزی انتقال دهیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: هنوز جنگ به پایان نرسیده و ما در مرحله جنگ نرم هستیم دشمنان از این طریق و با استفاده از فضای‌های مجازی و ماهواره‌ها نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده است.

رحیمی با بیان این مطلب که نباید بزرگداشت و تبیین برنامه‌های بسیج مختص این هفته باشد تصریح کرد: مدیران ما باید در کنار مردم با پرورش روحیه مردم داری در طول ایام سال با خلق و خوی شایسته خود، یک الگوی نمونه مدیریت بسیجی باشند.

وی اذعان کرد: فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از مهین خود امروز در مرز سوریه و عراق در حال دفاع و پاسبانی از مرزهای ایران هستند و از پیشروی گروه تکفیری به سوی بلاد اسلامی جلوگیری می‌کنند.

فرماندار گچساران در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام برنامه‌ریزی کرده‌اند که بی وقفه به نظام اسلامی ما ضربه بزنند بیان کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیاری خود را حفظ کرده و مانع از اقدامات شوم آنها شویم.

رحیمی خاطرنشان ساخت: مسؤولان ادارات همه خود را موظف به اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانسته و با ناحیه مقاومت بسیج سپاه به عنوان متولی این کار همکاری داشته باشند.

فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه ادارت و نهادها با مشارکت و همکاری می‌توانند مراسم باشکوهی در شهرستان برگزار کنند تاکید کرد: گرامیداشت هفته بسیج با تقسیم کار و وظایف می‌توان به نحو احسن در روز ۵ آذرماه امسال با شکوه بیشتر برگزار شود.

رحیمی افزود: مراسم گرامیداشت هفته بسیج در روز ۵ آذر ماه در سالن پدخندق با تجمع ادارات و نهادها برگزار و از سه رزمنده مدافع حرم شهرستان گچساران تجلیل می‌شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president