آوای جنوب

هدایت خواه : در روزگار فتنه خیزی قرار داریم/راه در امان ماندن از فتنه‌ها مانوس شدن با شهدا است

فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مانوس شدن با شهدا راه در امان ماندن از فتنه‌ها است.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه در دومین روز اجلاسیه شهدا در جمع خبرنگاران گفت: در روزگار فتنه خیزی قرار داریم و فتنه های نظامی،سیاسی، فرهنگی و تبلیغی و اخلاقی توسط دشمن شکل گرفته و هدف دشمنان هم جوانان شیعه است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس افزود: همه با هم همدست شدند که تجربه موفق جوانان شیعه که در مقابل استکبار دارند و توانستند در دنیا افتخار آفرینی کنند و برای مردم و کسانی که می خواهند در مقابل استکبار ایستادگی کنند الگو شدند را مورد هجمه قرار دهند.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی فتنه خیزی یکی از وظایف ما زنده نگه داشتن یاد، آرمان و سیره شهدا است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه همه ما نیازمند بازخوانی سیره شهدا برای همه اقشار جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

هدایتخواه به اشاره به رشادت های جوانان در جنگ هشتساله دفاع مقدس گفت: جوانان سال های جنگ تحمیلی مانند جوانان امروز آرزوهای زیادی داشتند و به دنبال لذت جوانی بودند اما از همه آرزوهای خود گذشتند که وظیفه ما که به واسطه این شهیدان از ارامش و از نعمت استقلال و آزادی برخوردارند هستیم شکر نعمت دانستن این شهیدان است.

وی تصریح کرد: شکر نعمت شهیدان این است که در مسیری که انها حرکت کردند قدم برداریم و راه آنها را ادامه دهیم.

وی خطاب به خانواده ها گفت: اگر نگران بچه های خود هستند و می خواهند فرزندان خود را از این هجمه های ایمان سوز حفظ کنند بهترین راه مانوس شدن با شهیدان است.

هدایتخواه در خصوص راه اندازی کانال های شیعه انگلیسی گفت: یکی از فتنه های اخیر همین راه اندازی شبکه ها و کانال ها به اسم شیعه است که این کانال ها از سوی استعمار پیر مورد حمایت قرار می گیرد و با حمایت امریکا علیه تفکر ناب اسلامی مطلب پخش می کند.

وی تصریح کرد: مردم برای اینکه از این فتنه ها دور شوند باید الگوی شهیدان یعنی فرهنگ عاشورا را الگو قرار دهند چراکه بازشناسی فرهنگ عاشورا مانند چراغ راه هدایت است.
هدایتخواه اضافه کرد: جوانان ما الگو جو و الگوگیر هستند که نباید اجازه دهیم دشمن از این خواسته جوانان سو استفاده کند بلکه بامعرفی الگوهای شایسته ای مانند شهدا انها را برای الگوی جوانان معرفی کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president