آوای جنوب

رئیس آموزش و پرورش گچساران :

آمادگی آموزش و پرورش گچساران برای حضور ۲۵هزار دانش آموز گچسارانی

پورالحسینیرئیس آموزش و پرورش گچساران از آمادگی ۲۵ هزار دانش‌‌آموز گچسارانی برای حضور در مدارس خبر داد.

آوای جنوب؛

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از بازگشایی مدارس گچساران در ۳ مهرماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز شهری و روستایی در سومین روز از مهرماه، آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

پورالحسینی با اشاره به آمادگی ۱۸۱ فضای آموزشی برای سال تحصیلی جدید در گچساران افزود: آموزش و پرورش این شهرستان با ۲ هزار نفر کادر به استقبال مهرماه می‌رود.

وی گفت: جشن شکوفه‌ها با حضور ۲ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس ابتدایی گچساران اجرا می‌شود و روز شنبه سوم مهرماه هم همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید برای ۲۵ هزار دانش‌آموز گچسارانی آغاز خواهد شد.

پورالحسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران در دو سال گذشته رتبه اول امر به معروف و نهی از منکر را کسب کرده است، اظهار داشت: در دو سال گذشته با تلاش‌های معلمین و اولیا موفق شده‌ایم با کسب نمره ۱۰۰ در پروژه بازگشایی مدارس در کشور رتبه اول را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این مهم محقق نمی‌شد به جز با تلاش‌های امام جمعه محترم شهرستان گچساران که به عنوان عضو معنوی در شورای آموزش و پرورش حضور چشم‌گیری دارند.

پورالحسینی اظهار کرد: کسب رتبه برتر انجمن اولیا و مربیان، شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد نشانگر همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان برای بهبود شاخص‌های آموزشی در این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: کسب رتبه تجربه برتر مدیریتی این شهرستان در بین ۸۰۰ مدیر در سطح کشور و رئیس برتر آموزش و پرورش از دستاوردهای موفق آموزش و پرورش گچساران در دو سال جاری است که از طرف شما مردم گچساران از دست وزیر آموزش و پرورش دریافت کرده‌ام.

وی راهیابی ۲۲ دانش‌آموز به مرحله کشوری المپیادهای علمی، کسب دو رتبه یک رقمی، ۱۴ رتبه دو رقمی و ۳۶ رتبه سه رقمی دانش‌آموزان گچسارانی در قبولی‌های کنکور دو سال گذشته و رتبه اول فیلم رشد در کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در دو ساله گذشته دانست.

پورالحسینی ادامه داد: در سال گذشته تنها ۵۰۰ میلیون تومان برای تمام استان در نظر گرفته شده بود تاکید کرد: خرید تجهیزات مدارس شهرستان ما به تنهایی ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی به نقش اولیا و کمک‌های آنها نیز اشاره کرد و گفت: میزان کمک‌های مردمی شهر ما برابر با تمام استان است و این مهم جز با حمایت‌های مردم فهیم شهرستان گچساران به دست نمی‌آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president