آوای جنوب

جانشین فرمانده سپاه فتح استان :

بیداری دنیای اسلام بواسطه ایستادگی و پایداری ملت ایران است/ایران امروز ام‌القرای جهان اسلام است

انصاری که خود سال گذشته در حادثه منا حضور داشت یادآور شد: وقتی انسان عمق فاجعه منا را از نزدیک می‌بیند به خباثت آل‌سعود و تفکر وهابیت بیشتر پی می‌برد.

انصاریجانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاجعه‌ای که سال گذشته در منا اتفاق افتاد، نتیجه سوء‌مدیریت و بی‌عرضگی رژیم آل‌سعود است.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران اظهار کرد: فاجعه منا نخستین نشانه از بی‌لیاقتی آل‌سعود نبود، بلکه در سال ۶۶ هم چنین اتفاقی صورت گرفت.

وی ادامه داد: فاجعه‌ای که سال گذشته در منا اتفاق افتاد نتیجه سوء‌مدیریت و بی‌عرضگی آل‌سعود است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که خود از بازماندگان فاجعه منا به شمار می‌رود، اضافه کرد: بی‌تعهدی، در برابر میهمانان خدا چیزی نیست که از یاد و خاطره مسلمانان برود و فاجعه منا نکاتی را از جمله اینکه آل‌سعود به دنبال این است تا تصویر زشت و خشنی از اسلام به نمایش بگذارد، جریان اسلام‌خواهی را متوقف سازد و برای جلوگیری از برائت شیطان بزرگ دست به این اقدام فجیع زد، اما این کار انجام نمی‌شود.

انصاری که خود سال گذشته در حادثه منا حضور داشت یادآور شد: وقتی انسان عمق فاجعه منا را از نزدیک می‌بیند به خباثت آل‌سعود و تفکر وهابیت بیشتر پی می‌برد.

وی بیان کرد: آل‌سعود در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از حزب بعث عراق شکست را پذیرفتند و در ادامه نیز با همفکری شیطان بزرگ، صهیونیست‌ها گروه تکفیری را در سوریه وارد کردند و هنگامی که مشاهده کردند آنجا نیز شکست خورده‌اند فاجعه منا را سیاسی کردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سوءمدیریت، ناکارآمدی و بی‌کفایتی دولت غاصب سعودی باعث کشته شدن حجاج شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز می‌بینیم که با حمله به کشور یمن، زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون می‌کشند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران بیان کرد: چه کسی در دنیا است که نداند گروهک‌های تروریستی ـ تکفیری فرزندان نامشروع این رژیم پلید هستند که کشورهای اسلامی و مردم بی‌گناه سوریه، یمن و عراق با نقشه و برنامه‌ریزی این رژیم و سیاست‌گذاری اربابانش هر روز به خاک و خون کشیده می‌شود.

وی افزود: امروز حکومت آل‌سعود عزت اسلام نبوده، بلکه جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری عزت دنیای اسلام هستند و به جرأت باید گفت که ایران امروز ام‌القرای جهان اسلام است.

انصاری با بیان اینکه امام فرمودند که از شاید از آمریکا بگذریم اما از آل‌سعود نخواهیم گذشت، تصریح کرد: چگونه به خودشان اجازه می‌دهند در مقابل ایران اسلامی قرار بگیرند؛ مگر نمی‌بینند امروز دنیا بیدار شده است و این به واسطه ایستادگی و پایداری ملت ایران است.
وی با تأکید بر اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نمایش قدرت جهانی اسلام بود، افزود: ما در این جنگ نابرابر ابهت شرق و غرب را شکستیم و با توکل به خدا و تأسی از فرامین امام خمینی(ره) پیروز شدیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنیا باید بداند روزی فراخواهد رسید که انتقام خون‌های ریخته شده کودکان و پابرهنگان یمنی از آمریکا، آل‌سعود و هم‌پیمانانشان نشان خواهیم گرفت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فردوس گفت:

    خیلی عالی بود درود برشما مردولایی وبااقتدارودلاورجناب سرهنگ عزیز مایه افتخار هستی ان شالله صد سال زنده باشی…

  2. علی خان ولی خان گفت:

    انشالله حاجی همیشه موفق باشی توزندگیت خیرببینی من که یاسوج بودم اماصحبتاتو تواینترنت دیدم خیلی خوب بود واقعاافتخار می کنم که سپاه یاسوج چنین جانشینی داره موفق باشی خدمتگذارت دیگه خودت میدونی کی هستم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president