آوای جنوب

رئیس اداره کار گچساران : دستیابی به آمار دقیق بیکاران گچسارن با طراحی سامانه ویژه

مهدی پوررئیس اداره کار گچساران از دستیابی به آمار دقیق بیکاران گچسارن با طراحی سامانه ویژه خبر داد.

آوای جنوب؛

بیژن مهدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیقی در زمینه رونق مشاغل خرد و زودبازده در گچساران انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: آمار بیکاری شهرستان گچساران تا پایان سال ۹۴، تعداد ۷ هزار و ۳۹۹ نفر بوده و نرخ بیکاری ۲۲/۳ درصد است.

مهدی‌پور تصریح کرد: اکنون برنامه‌ تدوین شده‌ای برای رفع معضل بیکاری در ۵ استان به صورت آزمایشی وجود دارد که با توسل به طرح آمایش سرزمین و بررسی توانمندی‌های اقتصادی، اجتماعی، صنعتی، فرهنگی و تاریخی هر استان؛ علاوه بر دستیابی به کاملترین و دقیق‌ترین داده‌ها، آمار بیکاری به تفکیک سن و جنس و تحصیل نیز احصا می‌شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به تشریح کارها و اقداماتی که برای رفع بیکاری می‌توان در این شهرستان پیشنهاد و ارائه داد اشاره کرد و گفت: احداث واحدهای اسکان و پذیرایی، تولید و بسته‌بندی حبوبات، تولید و فرآوری ذرت، تولید و بسته‌بندی سبزیجات، فرآوری مرکبات مخصوصا زیتون از این دسته کارها برای رونق اشتغال در گچساران به شمار می‌رود.

وی گفت: تولید و بسته‌بندی لبنیات، فرآوری میوه‌جات و تولید و بسته‌بندی صیفی‌جات از برنامه‌های کاربردی در رفع بیکاری شهرستان گچساران است.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: در راستای دستیابی به آمار دقیق بیکاری و همچنین شاغلین شهرستان گچساران سامانه‌ای را طراحی و به تمام ادارات دولتی و نهادهای خصوصی اعلام شده و برای هر اداره سامانه جداگانه با رمز و پسورد طراحی و تعریف شده که با این کار آمار دقیق بیکاران شهرستان گچساران مشخص شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کرمبان گفت:

    مهدی پورواقعآ مدیربالیاقت وکاربلداست وای کاش بعضی مدیران مثل ایشان دورازقوم گرایی کارشان را بلدبودند

  2. بنگرو گفت:

    موکه چی دمش نی بی نم هر وقت امودمه اداره تا رفته جلسه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president