آوای جنوب

معاون برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد: چرا امام جمعه شهرستان گچساران در این نشست شرکت نکرده اند

فرماندارهرشهرستان بالاترین مقام در آن شهرستان است و چه مسولان دولتی وغیر دولتی باید از فرمانداران تبعیت کنند

شهابی-فرظهر امروز نشست شورای ادارای باحضور معاون برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد ، روسای دارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

آوای جنوب؛

علی شهابی فر در برخی از سخنان خود خطاب به امام جمعه شهرستان گچساران که در این جلسه شرکت نداشته اند اظهارداشت : چرا در جلسه شورای اداری شهرستان که در بحث سرشماری نفوس و مسکن برگزار شده است ، امام جمعه شهرستان گچساران در این نشست شرکت نکرده اند.

وی در ادامه افزود:خواست من از امام جمعه شهرستان گچساران این است که در روز دوم مهرماه سالجاری قبل از برگزاری نماز جمعه در خطبه های آن روز به موضوع سرشماری نفوس و مسکن که از اهمیت خاصی برخوردار است ، بپردازد و در این زمینه وقت مناسبی را برای سخنرانی فرماندار شهرستان در روز دوم مهرماه در نظر بگیرد.

شهابی فر خاطر نشان ساخت:فرماندارهرشهرستان بالاترین مقام در آن شهرستان است و چه مسولان دولتی وغیر دولتی باید از فرمانداران تبعیت کنند.

معاون سازمان برنامه وبودجه در ادامه سخنان خود عنوان کرد:روز دوم مهرماه رئیس سازمان برنامه وبودجه در نماز جمعه ، برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه سرشماری نفوس و مسکن ایراد سخن خواهد کرد.انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بهرام گفت:

    خدانیامرزدت

  2. بچه های هییت یاوران مهدی گفت:

    ببخشید جنابعالی در چه جایگاه و مقامی هستی که خواستار امام. جمعه شده ای

  3. علی گفت:

    چرا وقتی وزیر به گچساران میاد دنبال امام جمعه نمی گردید

  4. بچه های مسجدی گفت:

    ای داد و بیداد
    آقای برنامه و بودجه چرا وقتی رئیس جمهور آمد سراغ امامان جمعه را نگرفتید

  5. محمد گفت:

    برادر شما میگید نماینده رهبری
    مراقب جایگاه امام جمعه باشید که شما با نماینده رهبری سخن گفته اید

  6. سیدرضا گفت:

    فضای هجمه به ائمه محترم جمعه وزیرسوال بردن ائمه جمعه وتحقیر جایگاه آنان و نیز نسبت دادن اظهارات خلاف واقع به ائمه جمعه توسط عده ای خاص در سراسر کشور درحال ایجاد شدنه که به نظر میرسه پروژه جدیدیست که باهدف ایجادتقابل بین مردم وائمه جمعه صورت می گیره و هرانسان بصیری میدونه که هدف نهایی این افراد چیه.
    البته اقای شهابی فر رو نمی شناسم و نیت ایشون رو نمیدونم چیه وامیدوارم این نوع صحبت کردن ایشون فقط بخاطر جوگیری باشه نه ازروی اعتقاد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president