آوای جنوب

عدل هاشمی : امتیازهایی خوبی از وزیرنفت برای بهمئی در نظر گرفته شده است

عدلنماینده چهارگانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت چاه‌های نفت بهمئی گفت: امتیازهایی از وزارت نفت برای شهرستان بهمئی در نظر گرفته و اعتبارات خوبی لحاظ شده است.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در دیدار مردمی بخش سرآسیاب از توابع بهمئی با اشاره به ظرفیت چاه‌های نفت این شهرستان اظهار داشت: از وزیر نفت برای استفاده از این ظرفیت‌ها و امتیاز دادن درخواست‌هایی داشتم و آقای زنگنه همکاری لازم را دارند.

نماینده چهارگانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، گرفتن مجوز جاده جایزان به لیکک را از مطالبات مردم این منطقه دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده این مجوز گرفته شد.

هاشمی‌پور تصریح کرد: امتیازهایی از وزارت نفت برای شهرستان بهمئی در نظر گرفته و اعتبارات خوبی لحاظ شده است.

وی افزود: مصوبه احداث مجموعه‌های ورزشی چند منظوره برای لیکک و سرآسیاب در طرح‌های نفت قرار گرفته و برای هر کدام از این پروژه ها یک میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نماینده چهارگانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کجا کار پیش نرفته است به خاطر این بوده که دنبالش نرفتیم و کارهای انجام نشده ناشی از عدم پیگیری دلسوزانه است.

این مسؤول بیان کرد: کشور ایران فقیر نیست کار و پول دارد، برای انجام کارها دوری از نفاق، کنار گذاشتن اختلاف و دامن نزدن به تخریب را می‌طلبد.

هاشمی‌پور تصریح کرد: همه ما پایبند به نظام و انقلاب و سرباز ولایت هستیم باید به همدیگر کمک کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president