آوای جنوب

فرماندار گچساران:برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چند بنر و رژه خلاصه نشود

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و باید این افتخارات را نسل به نسل انتقال دهیم

فرماندار گچساران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس در شهریورماه گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چند بنر و رژه خلاصه نشود.

آوای جنوب/سمیرا نصاری

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست با مسؤولان این شهرستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نباید به چند بنر و رژه رفتن ختم شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم و دلاورمردی‌های رزمندگان شجاع در عرصه نبرد حق علیه باطل را فراموش نخواهیم کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: بدون شک دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور ایران اسلامی از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر مردم انقلابی ایران است و بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و باید این افتخارات را نسل به نسل انتقال دهیم.

فرماندار گچساران اظهار کرد: جنگ هشت ساله زمانی آغاز شد که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و هنوز ایران از نظر اداری، نظامی و ارتش به ثبات نرسیده بود ولی با آغاز جنگ تحمیلی مردم با تمام قوا و به صورت بسیجی خودجوش در این جنگ شرکت کردند و برای دفاع از میهن اسلامی خود جنگیدند.

رحیمی با اشاره به ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هر اداره‌ای موظف است سنگری به نام و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان غیور میهن اسلامی در اداره خود به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ایثارگران در مجموعه آموزش و پرورش و صنعت نفت گچساران مشغول به کار هستند و دستگاه‌ها و ادارات موظف هستند یک روز از هفته دفاع مقدس را به نام ایثارگران مجموعه خود بگذارند.

فرماندار گچساران در پایان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی نظیر رژه با حضور بسیجیان و رزمندگان و نیروی‌های نظامی و انتظامی شهرستان برگزار می‌شود، گفت: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، ایجاد فضای معنوی در سطح شهرستان با الگو‌برداری از دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های بصیرت‌افزایی، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و شهدا و تجلیل از آنان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president