آوای جنوب

فتاح محمدی در جمع آزادگان گچسارانی: شما وارثان خون شهدا هستید

۸

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقشی که آزادگان در جامعه دارند، گفت: رسالت بزرگ آزادگان در برهه کنونی ایجاد بصیرت‌افزایی در جامعه است.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

  ۲

شامگاه چهارشنبه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور آزادگان شهرستان گچساران، فرماندار، مسؤولان شورای اداری، بنیاد شهید گچساران و با حضور فتاح محمدی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تالار مهیا گچساران مراسمی برگزار شد.

در این مراسم فتاح محمدی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان خاطراتی از زمان اسارت خود گفت: هشت سال جنگ تحمیلی در واقع برای رزمندگان لحظات سختی بود، جنگ هشت ساله نفسگیر بود ولی با صبر و تحمل این آزادگان توانستیم دست کشور بیگانه را از کشور قطع کنیم.

۶

وی در ادامه افزود: آزادگان وارثان شهدا هستند و آزادگان باید بتوانند رسالت شهدا را به خوبی در جامعه انعکاس بدهند.

۹

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حال حاضر جنگ پایان یافته است ولی رسالت آزادگان که وارثان شهدا هستند به اتمام نرسیده و کسانی که به عنوان ایثارگر در جامعه هستند مسؤولیت خطیری بر عهده دارند.

۷

محمدی خاطرنشان کرد: جنگ به معنای واقعی به پایان نرسیده است و ما در جامعه اسلامی با جنگ نرم روبه‌رو هستیم که این جنگ جوانان ما را در بر گرفته است.

IMG_0757

وی تصریح کرد: باید بتوانیم برای جوانان خود در جامعه اثرگذار باشیم، آزادگان می‌توانند تاثیر به سزایی در تبیین فرهنگ جمهوری اسلامی داشته باشند.

IMG_0758

این آزاده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در روزهای آتی اجلاسیه متعددی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: کنگره هشت سال دفاع مقدس در مهرماه سال جاری به مدت پنج روز در استان برگزار می‌شود که درخواست من از نیروهای اداری این است که با ترویج فرهنگ شهادت به برگزاری هر چه بهتر کنگره کمک کنند.تصاویر/ حبیب قلندری

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president