آوای جنوب

حاشیه نگاری متفاوت از سفر روحانی به کهگیلویه و بویراحمد ( ۱)

.
-۲۲۱۰۳پس از گذشت سه سال از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، بالاخره هیئت دولت بعد از ماه ها تعلل امروز به عنوان سی اُمین مقصد سفرهای استانی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
آوای جنوب؛

پس از گذشت سه سال از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، بالاخره هیئت دولت بعد از ماه ها تعلل برای سفر به یکی از استان های محروم کشور، امروز به عنوان سی اُمین مقصد سفرهای استانی خود وارد استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد شد.

سفر یک روزه ای که پس از پی بردن هیئت دولت به عمق کمبودها و مشکلات این استان و شنیدن اعتراضات مردمی از تاخیر به وجود آمده و انتخاب این استان به عنوان آخرین مقصد سفرهای استانی هیئت دولت به سفر دو روزه تبدیل شد.

سفری که از روزهای قبل با حواشی جالب و قابل تاملی همراه بود، لذا در این مطلب به بررسی حاشیه های سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به کهگیلویه وبویراحمد خواهیم پرداخت.(البته این خبر هر روز بروز رسانی خواهد شد)

۱) اولین حاشیه ی سفر هیئت دولت به استان را می توان پر رنگ بودن نقش نماینده مردم بویراحمد ودنا در ساماندهی و فراهم سازی شرایط و مقدمات سفر هیئت دولت به استان دانست.

تلاشی که با واکنش هایی در فضای مجازی و رسانه ای استان همراه بود، چراکه به اسناد یکی از همین مطالب نقش وکیل مردم بودن نماینده بویراحمد و دنا را کم رنگ و بالعکس نقش وکیل الدوله بودن وی را پرنگ کرده بود.

همایش استقبال از رئیس جمهور در یاسوج

۲) دومین حاشیه هم به جناب زارعی و یار شفیقشان یعنی فرماندار بویراحمد ختم می شود.

جناب زارعی و نظری با تعریف و تمجید فراوان از ثمرات سفر هیئت دولت به استان در اقدامی عجب و باورنکردنی، سفر کابینه اعتدال به استان را مهمترین سفر بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان قلمداد کردند.

“زارعی با مهم ارزیابی کردن سفر هیأت دولت به استان گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۷۳ سفر دکتر روحانی مهمترین سفر به استان خواهد بود چرا که تصمیمات جدیدی در این سفر برای استان گرفته می‌شود.”

۳) در سومین مورد از حواشی سفر هیئت دولت به استان باز هم شاهد حضور پر رنگ آقای زارعی و تیم همراهشان در زمان سخنرانی دکتر روحانی در استادیوم تختی یاسوج هستیم.

حضوری که با تبلیغات زودرس انتخاباتی و پیشگویی از سوی حامیان زارعی همراه بود.

۴) چهارمین حاشیه سفر دو روزه کابینه تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد مربوط می شود به تکرار روال همیشگی سفرهای استانی هیئت دولت یعنی جمع آوری اتوبوسی مردم از دورترین نقاط استان برای پرکردن محل سخنرانی رئیس جمهور.
اما نکته اصلی را می توان حذف اصلاح طلبان گچساران و کهگیلویه توسط برخی از پدر خوانده‌های جریان اصلاح طلبی در یاسوج برای حضور در برنامه های سفر ریاست جمهوری دانست.
۵) پنجمین مورد از حواشی سخنرانی امروز رئیس جمهور در استادیوم تختی یاسوج، فروش نامه های زیراکسی برای درخواست از ریاست جمهور در سفر استانی به یاسوج است.
نامه ای که به گفته شاهدان عینی تا پنج هزار تومان هم به فروش می رسیده است.
۶) ششمین حاشیه امروز را می توان نحوه انعکاس خبر استقبال مردم بویراحمد از هیئت دولت توسط برخی از رسانه های خبری برای پر جمعیت نشان دادن استقبال مردمی از کابینه اعتدال
( استفاده از ناشیانه از تصاویر دیگر سفرهای استانی دولت بدون توجه به لباس اسکورت های رئیس جمهور) و دیگر تصاویر حاشیه ای این استقبال از جمله چاپ بنرهایی در دفاع از سران و عاملان فتنه ۸۸ دانست.

این خبر بروز رسانی خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سید گفت:

    در این ۴ سال ریاست شیخ حسن و تاجگردون تقریبا هیچ عاید شهرمان نشد حتی یک کارخانه کلنگ نخورده پاروشیمی تعطیل شده شهرک صنعتی باا تکلیف و چراگاه حیوانات شده فقط باباکلان گازکشی شده که طرح کوچکی هست و ربطی به اشتغال نداره و وظیفه جمهوری اسلامی بوده و جناب تاجگردون چنان مانور داده که گویی تا کنون هیچ کس گازکشی نکرده پس نتیجه میگیریم این دو رجال سیاسی دروغگو دوره عمر ریاست خود را طی میکنند

  2. بنده خدا گفت:

    واقعا بازم

  3. جور دیگر ببینیم گفت:

    خیلی بی انصافید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president