آوای جنوب

توصیه ای به مسولین ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد: بنرهایتان را نگهدارید

توفیق روز افزون شما و کابینه محترم در سال پایانی دولت تدبیر و امید را از خداوند منان خواستارم.

فداییآقای رئیس جمهور، در این چهار بودجه که دولت حضرتعالی تنظیم نمودند کمترین سهمی از این بودجه نصیب استان کهگیلویه و بویراحمد هم نشد که امروز در استقبال از کابینه وزین شما روبان به قیچی شما بسپاریم و از این بابت شرمنده ایم؟!

آوای جنوب/جواد فدایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب ،سید جواد فدایی در یادداشتی نوشت: با سپاس بی کران از حضرتعالی و دولت محترم که علی رغم گرفتاری ها و سرگرمی های پسا برجام و تنظیم شرایط اقتصادی جامعه در دوران شکوفایی پسا برجام بذل توجه خود را به کهگیلویه و بویراحمد مبذول نموده اید و پایتخت پر زرق و برق را برای چند ساعت رها نموده اید و به استان ذره بینی ما به قول وزیر نیازمند به ارشاد شما سفر می کنید، تشکر می کنم و تشکر ویژه تر خود را بابت سفر نکردن به شهرستان های فقیر استان که فی الواقع در شان دولت نجومی شما نبوده و نیستند ابراز می دارم.

حال که رنج سفر به خود داده اید و کابینه محترم را علی رغم کهولت سن و دغدغه های اقتصادی به این استان می آورید لازم است چند نکته کلیدی درباره این سفر و این استان به حضور گرامیتان اعلام نمایم.

اول اینکه این سفر در این مقطع زمانی و در این شرایط رکود و بیکاری و بحران دو سه ساله اقتصادی هیچ گونه توجیه مناسبی ندارد جز در بدبینانه ترین حالت یک سفر تبلیغاتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و یا در خوش بینانه ترین توصیف می توان گفت این سفر تنها به این خاطر انجام می شود که زنجیره سفرهای استانی شما تکمیل گردد .

دوم اینکه این سفر نه خبر خوشی برای مردم دارد نه افتتاحی ، واقعیت این استان این است که تمام پروژه های مهم این استان در ابتدای دولت تدبیر به دلیل عدم تخصیص اعتبار و تعریف ردیف بودجه مناسب یا تعطیل شدند یا در نهایت با سرعتی به مراتب کمتر از لاک پشت همچنان در دست ساخت هستند. طی این چهار بودجه که دولت حضرتعالی تنظیم نمودند کمترین سهمی از این بودجه نصیب استان من نشد که امروز در استقبال از کابینه وزین شما روبان به قیچی شما بسپاریم و از این بابت شرمنده ایم.

سوم اینکه در سطح کلان چیزی در چنته شما نمی بینم که قرار باشد از فرصت سخنرانی خود برای بیان آنها استفاده کنید جز تعریف از برجام بد فرجامی که به فرموده رهبرم جز زیان چیزی عاید کشور نشد و عزتی که بر باد رفت، ولی شما دم از احیای آن می زنید.

کاش حال که دست خالی می آیید لااقل از مبارزه با فیش های نجومی و برکناری صاحبانشان که رهبری دستورش را صادر فرمودند بگویید، یا از برادر عزیزتان !که نام زیبایش در هر حاشیه و بحران و فسادی می درخشد بگویید و از ایشان رفع اتهام نمایید یا اگر اشتباهی نموده از برخوردتان با ایشان بگویید.

جناب روحانی عزیز رییس جمهور محبوب کشورم ایران سفر شما به استان کوچک ولی سربلند کهگیلویه و بویر احمد خیر مقدم عرض می نمایم و به شما اعلام می کنم استانی که در ردیف آخر سفرهای استانی شما قرار گرفته و از لحاظ بودجه شاید صفرهایش از صفرهای فیش حقوقی یکی از اعضای کابینه شما کمتر باشد.

استانی است با گنجی که چاه هایش در گچساران و دهدشت و بهمئی و لوله هایش در تهران ، استانی که به قدوم مبارک ملوکانه شما متبرک می گردد استانی ست که معادن بی بدیلش در یاسوج و سی سخت قلب طبیعت را می خراشد تا کاخهایی در تهران بر پا شوند بلکه برخی تصمیم گیرندگان کشور در آسایش کامل و رفاه شاهانه به آرامی تصمیمی بگیرند برای مردم ذره بین نشین استانهای محروم مخصوصا استان من، جناب حقوقدان عزیز و البته محبوب استان پیش روی شما پر است از استعدادهایی که با بی تدبیری دولتها در حال از بین رفتن است و دلی نیست که بسوزد و دستی نیست که یاری کند.

جناب رئیس جمهور محترم حال که همای سعادت بر دنای همیشه سر افراز فرود خواهد آمد لطف نموده و خانم معاون را نیز همراه بیاورید تا از زغالهای بلوط دنا و خامی و شلالدون که در آتش بی امکاناتی و بی توجهی سوختند کباب قوچی میل نمایند تا شاید از حال محیط بانان دنا بپرسند و ما ایشان را توجیه نماییم که چگونه در پشت میله های زندان و پای چوبه های دار دست و پا میزدند و جز نماینده رهبری فریاد رسی نداشتند.

آقای روحانی اگر می شود و اگر می آیند ژنرال زنگنه ارزان فروش را نیز با خود به همراه بیاورید و ایشان را به گچساران بفرستید تا با ایشان به چاه های نفت برویم و به محضرشان برسانیم که این نفتی که در دمای نزدیک به هفتاد درجه در محیط و صد درجه در محیط کار از زیر پای مردم شهرم استخراج می شود را نمی شود برای چشم و هم چشمی به بهای کمتر به خاطر فروش بیشتر در بازارهای خارجی حراج کنیم و پولش نیز در تحریم کدخدای خود ساخته شما بماند و کارکنان نفت را به این اندیشه وادارد که ما برای چه و به بهای چه آسم و نفس تنگی و انواع سرطان را به جان می خریم ؟

جناب روحانی عزیز در انتها از شما یک خواهش دارم اگر می شود کلنگتان که همیشه در هواپیمای لوکستان جای خوش کرده در آسمان قم اراک اصفهان و… رها کنید چرا که آنجا اگر اشتباهی بر زمین افتد نیز طرحی به سرعت نور اجرا و افتتاح می گردد ولی در این استان حتی اگر با قویترین دستگاه ها عمیق ترین کلنگها بر زمین زده شود باز گرد و خاک های هر ساله عراق و عربستان در گذر زمان آن را پر می کنند و آب از آب تکان نمی خورد.

جناب دکتر روحانی لطفا به ستادهای مردمی !! خود که این همه بنر جهت استقبال از شما آماده کرده اند بسپارید همین ها را بگذارند برای سال بعدتان تا بیش از این بیت المال هزینه چاپلوسی مدیران متدبر نشود.

پیشنهاد پایانی حقیر نیز اینست وزارتخانه ای به نام وزارت برجام تاسیس نمایید و از آقای عراقچی در مقام وزارت و برخی از مدیران استانم برای مدیران کل استفاده نمایید و در کتب دانش آموزان تمام پایه ها درس برجام شناسی و آشنایی با برکات برجام و آفتاب برجام قرار دهید باشد که نسلهای آتی از این معجزه هزاره سوم مطلع گردند و ایمان بیاورند.

توفیق روز افزون شما و کابینه محترم در سال پایانی دولت تدبیر و امید را از خداوند منان خواستارم

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. جواد فدایی گفت:

    سایت مزخرفی دارید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president