آوای جنوب

نشست فرماندار گچساران با معتمدین شهر در آستانه سفر هییت دولت +تصاویر

فرماندار گچساران گفت: امیدواریم سفر هیأت دولت به استان منشأ خدمات ارزشمند برای پیشرفت استان و به خصوص شهرستان گچساران باشد.

آوای جنوب؛

عصر امروز نشست ویژه معتمدین محلی و بزرگان گچساران با دعوت فرماندار در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد.

فرماندار گچساران در این نشست با تاکید بر مشارکت معتمدین محلی و بزرگان شهر و روستا برای برطرف کردن مشکلات و توسعه این شهرستان اظهار داشت: معتمدین و بزرگان محلی می‌توانند نقطه اتصالی بین مردم و مسؤولان بوده و با مشارکت یکدیگر مشکلات مردم را برطرف کنند.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده و اعتبارات تخصیص یافته در سال‌های اخیر موجب افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم گچساران شده است، افزود: شهرستان گچساران با داشتن یک بخش با تعداد روستاهای زیاد درصد کمتری از اعتبارات استانی را نسبت به سایر شهرستان‌ها دارد که با پیگیری‌های مسؤولان اعتبارات دو درصد نفت مختص شهرستان است و سهم بسزایی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و مبلمان شهری دارد.

نماینده عالی دولت در گچساران با اشاره به سفر آتی ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت منشاء خدمات بزرگ و ارزشمند و زمینه‌ساز پیشرفت استان و شهرستان ما خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا و در چندین ماه پیش از سفر ریاست جمهوری به استان، نیازمندی‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار هر شهرستان و میزان اعتبارات لازم برای احداث و تکمیل آنها به صورت جامع تهیه و در اختیار مقامات استانی جهت انجام کار کارشناسی و تخصیص اعتبارات لازم قرار گرفته است که گچساران به علت دارا بودن پروژه‌های ملی بیشتر؛ از اعتبارات بیشتری برخوردار خواهد بود.

رحیمی از عزم جدی دولت تدبیر و امید برای توسعه روستاها خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد آبادانی بیش از پیش روستاهای شهرستان بوده‌ایم.

وی افزود: به ویژه در حوزه‌های بهسازی و اصلاح جاده‌های بین شهری، اجرای طرح هادی در روستاها، بوستان‌های روستایی، سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی و ده‌ها خدمات ارزشمند دیگر بوده‌ایم که مجموعه این کارها باعث آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهر شده است.

وی گفت: بعد از سفر ریاست محترم جمهوری به استان با تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و مشخص شدن اعتبارات دستگاه‌های اجرایی با تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی آنها، رشد چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای در پیشرفت پروژه‌های شهرستان مشاهده خواهد شد که موجب توسعه پایدار در این شهرستان می‌شود.

 

رحیمی با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث شهرستان گفت: سعی ما بر این است که این بیمارستان‌ها زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد که با تکمیل این بیمارستان‌ها شاهد تحول چشمگیری در حوزه سلامت خواهیم بود.

وی افزود: سفر ریاست جمهوری به استان ما فرصت مناسب و مغتنمی برای توسعه استان است و بر همین اساس شهرستان گچساران نیز از مزایای این سفر و تمهیدات دولت تدبیر و امید بهره‌مند خواهد شد.

وی با تاکید بر وجود ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی با استعداد و توانایی بالا در سطح استان خواستار حمایت مسؤولان و نمایندگان مردم برای حمایت از این نخبگان در سطح ملی شد و تصریح کرد: ما باید همه با هم با تعامل و دوری از تنگ نظری به کمک فرزندان استان رفته و یاریگر آنها برای پیشرفت همه‌جانبه باشیم.

رحیمی با بیان این مطلب که در این مقطع زمانی فرصت‌های مناسبی برای توسعه گچساران فراهم شده است، افزود: همکاری مردم، کسبه و بازاریان با مسؤولان ادارات و شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت عمران و آبادانی این شهرستان موثر بوده و باید دست به دست هم به پیشبرد امور کمک کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گشین گفت:

    سلام عرض ادب درودبرحاج رحیمی فرماندار گچساران بنازمت مرد.امیدوارم همیشه سربلندباشید.

  2. مطلع گفت:

    میگم خداوکیلی این قشقایی این شکم تو شورا بهم زده یا قبل از شورا هم این شکم را داشته،

  3. روزبه گفت:

    درود بر حاج رحیمی عزیز.

  4. شهروند گفت:

    منظور از بزرگان شهرمدیران ادارات هستند که خودشان هم به عملکردشان معترضند! !!!خطی محض عمل کردن فاجعه است…
    جالبه برای توسعه چهار ساله همین چهره های تکراری بودند..

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president