آوای جنوب

توصیه ای به تیم رسانه ای عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه

عدل هاشمیو اما توصیه ای که به تیم رسانه ای جناب آقای هاشمی پور دارم : برادر یا خواهران بزرگوار،در پیروزی جناب سردار هاشمی پور در انتخابات با همراهی موج مردم شکی نیست،اما به راستی تا به حال صادقانه از خود پرسیده اید که سهم شما بزرگواران به عنوان تیم رسانه ای ایشان در جذب آرا به چه شکل بوده است؟ اصلا برای خود سهمی از این مورد نیز قائل شده اید؟!

آوای جنوب؛

آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان است که عینا درج می شود و آوای جنوب آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

نه بوی مهر می‌شنویم از تو ای عجب/نه روی آن که مهر دگر کس بپروریم
از دشمنان برند شکایت به دوستان/چون دوست دشمنست شکایت کجا بریم

ماه ها از پی هم گذشت و دم نزدیم از این همه بی مهری و ناسپاسی عده ای که کوچکترین تجربه و ادبیات سیاسی نداشته و طوطی وار تَکرار کرده اند آنچه سالها به گوش شنیده و از دیده نظاره گربودند و در عمل….
و رحمت هزار به دشمن از درد دوست…
ایثارگر هشت سال دفاع مقدس ، حقجو و خدمت گزار هشت سال خدمت بی منت و افتخار مردم شریف کهگیلویه،سیدی ملبس به لباس مقدس زهد و تقوا،صبر و استقامت و منادی حق،همو که فریادهای بی امانش برای ظلمی که تاریخ در حق مردم مظلوم دیارمان کرد خود گویای شخصیت بزرگوارش است این روزها به شدیدترین و بی رحمانه ترین آفات یعنی دروغگویی و تظاهر مورد حمله و ترور شخصیت قرار گرفته است.
نمی دانیم و سخت در تعجبیم که چرا و برای بازی در کدام زمین، کسی که بیشترین سهم را در پیروزی عده ای در انتخابات ۷ اسفند داشت باید اینچنین مورد بی مهری و توهین قرار گیرد؟
چه کسی می تواند منکر این امر شود که اگر حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با نهایت درایت و عاقبت اندیشی و بنا به وفای به عهد با مردم شریف کهگیلویه بزرگ از کاندیداتوری در انتخابات ۷ اسفند منصرف نمی شد،امروز نمایندگی را حداقل به نماینده محترم فعلی مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس تفویض نمی کرد؟
بسیار ملامتم بکردند / کاندر پی او مرو که بدخوست
ای سخت دلان سست پیمان / این شرط وفا بود که بی‌دوست
بنشینم و صبر پیش گیرم / دنبالهٔ کار خویش گیرم
در روزها و هفته های گذشته به صورت کاملا هدفمند و جهت دار تحرکاتی در حال انجام است و رسم بدی به مانند رسوم کج نهاد دیگر که برای اولین بار از ماه ها پیش از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در تاریخ سیاسی دیار سیاست زده و مظلوم و محروم کهگیلویه بزرگ در حال انجام بود که جناب آقای بزرگواری با شهامت همچون گذشته با اطلاع از این روش های مذموم و البته با نهایت احترام و بزرگواری همچون قبل از انتخابات با اذعان به توانایی ها و توانمندی های شخص نماینده محترم به نحوی که خود صلاح می دانست اقدام به تذکراتی دوستانه و دلسوزانه در این باب نمود که به مذاق خیلی ها خوش نیامد و نتیجه آن انتشار متن های سخیف و توهین آمیز در شبکه های اجتماعی علیه این پیر دلسوخته بود.
علی ایحال
افتادم و مصلحت چنین بود/بی بند نگیرد آدمی پند
مستوجب این و بیش از اینم/باشد که چو مردم خردمند
بنشینم و صبر پیش گیرم/دنبالهٔ کار خویش گیرم

انتشار بیانیه ها و جوابیه های رسمی آن هم به روشی مذموم و ناپسند و عجیب به اسامی مستعار در فضای مجازی از دیگر رسوم کج نهاد و بد نهاد در تاریخ سیاسی کهگیلویه است.
و همچنین جوابیه مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان را که مطالعه کردیم و با دیگر جوابیه ها کنار هم گذاشته و سعی برآن کردیم که بدون جانب داری و نگاه منفی بر اساس واقعیات موضوع را بسنجیم که متاسفانه اعتراف به اشتباه با لحنی طلب کارانه و متن های منتشره در فضای مجازی کاملا دارای بار توهین و تهمت به نماینده سابق کهگیلویه جناب آقای بزرگواری که ملبس به لباس مقدس روحانیت نیز می باشد و بی حرمتی آشکار ضمن اعتراف طلب کارانه به اقدامات و تلاش های ایشان در زمان تصدی وظیفه خطیر نمایندگی بوده و این بار با نهایت تکبر و غرور مجبور به اعتراف شده و فراموش کرده اند که با رسم کج نهاد کلنگ زنی پروژه های رو به اتمام در روزهای گذشته چه مانورهای تبلیغاتی سنگینی به راه انداخته بودند.چاره ای جز صبر در مقابل این رسوم کج نهاد نداشته و نداریم که:

با بخت جدل نمی‌توان کرد/اکنون که طریق دیگرم نیست
بنشینم و صبر پیش گیرم/دنبالهٔ کار خویش گیرم

و اما توصیه ای که به تیم رسانه ای جناب آقای هاشمی پور دارم : برادر یا خواهران بزرگوار،در پیروزی جناب سردار هاشمی پور در انتخابات با همراهی موج مردم شکی نیست،اما به راستی تا به حال صادقانه از خود پرسیده اید که سهم شما بزرگواران به عنوان تیم رسانه ای ایشان در جذب آرا به چه شکل بوده است؟ اصلا برای خود سهمی از این مورد نیز قائل شده اید؟!
فکر نمیکنید با عملکرد ضعیف و تنش زای شما بخش بزرگی از آرای ایشان قبل از انتخابات را دفع و فی الحال نیز با ارائه متون جنجالی و فاقد کیفیت و صد البته تنش زا سعی در دفع حداکثری دارید؟
یکی از علل ناراحتی ما از جناب آقای هاشمی پور به همین انتخاب های اشتباه بر میگردد،انتخاب افرادی که دافعه آنها به جاذبه اشان به شدت می چربد و اما:
ای خام من اینچنین بر آتش/عیبم مکن ار برآورم جوش
تا جهد بود به جان بکوشم/وانگه به ضرورت از بن گوش
بنشینم و صبر پیش گیرم/دنبالهٔ کار خویش گیرم
و در انتها یاد آور می شویم که در توانایی و توانمندی سردار توسعه ،جناب آقای هاشمی پور ذره ای تردید و تشکیک وارد نیست اما به ایشان و تیم مشاورشان لازم است مجددا یاد آور شویم که تلاش و پیگیری های شما در خصوص پروژه های نیمه تمام و بر زمین مانده ی گذشته ستودنی است اما با رسوم کج نهاد کلنگ زنی پروژه های در حال انجام و یا حتی نیمه تمام رها شده و تعطیل و امضای پای اسناد آماده و همچنین آنطور که زمزمه هایی مبنی بر افتتاح پروژه هایی که ماه ها و سالهاست شاید در حال فعالیتند در هفته دولت از جمله کارخانه آجر منطقه چنگلوا قرار بر افتتاح مجدد آنها شاید گرفته شده باشد در زمین عده ای خاص که جناب حجت الاسلام بزرگواری برادرانه تذکرش را داده بود بازی نکنید و توانمندی و توانایی های خود را معطوف به جذب سرمایه و تعریف پروژه های جدید برای این منطقه ی مظلوم و محروم اما غنی از منابع طبیعی و انسانی با تحصیلات عالیه فراهم نمایید که در توانایی شما در این خصوص شکی نیست.
جناب آقای هاشمی پور نماینده شریف و بزرگوار پاسخگویی به سوالات مردم نه تنها جوسازی و پراکندگی تخم نفاق نیست که خود بزرگترین خدمت ممکن است به مردم حوزه انتخابیه،به همین سبب خواهشمندیم در یک بیانیه رسمی و علنی کلیه پروژه هایی که در سالهای پیش زحمات بسیار و رنج های فراوان بابت به ثمر رسیدنشان از سوی پیر دلسوخته و مظلوم دیارمان حضرت حجت الاسلام بزرگواری کشیده شده است را به همراه تمام مستندات و درصد دقیق پیشرفت به محضر مردم ارائه فرمایید و علنا اعلام کنید که مذاکرات حضرتعالی در چه تاریخی و با داشتن کدام منصب قانونی جهت مذاکره یا پیگیری و با کدام مرجع و نهاد قانونی انجام شده است؟
در خصوص مبحث کارخانه آجر آیا غیر از این است که ماه هاست آجر تولیدی به اقصی نقاط منطقه ارسال می شود؟ایا شایسته است رسم کج نهاد افتتاح و کلنگ زنی مجدد را در هفته دولت به این پروژه ها هم سرایت دهید؟
برادر بزرگوار و عزیز،ما نمی دانیم شما و تیم مشاورتان مردم را به مثابه چه فرض کرده اید و چرا با این اقدامات به شعور مردم خود توهین می کنید؟
برای انتشار لیست کل پروژه های نیمه کاره و حتی تعطیل شده ی گذشته و اعلام دقیق برآورد مالی و رفع معارضات آنها برای تکمیل و تاریخ و اسناد دقیق مذاکرات حضرتعالی و اطلاعات دقیق در خصوص هر کدام از پروژه ها از جمله محور پاتاوه – دهدشت (شهرضا-بهبهان) که نیازمند شفاف سازی دقیق درخصوص بودجه ی دریافتی در زمان پیمانکاری شما در این جاده و میزان پیشرفت پروژه و اسناد مرتبط،پروژه ی سیمان،سدهای بالیاب و صیدون،پتروشیمی و…. چه مانعی وجود دارد؟ایا مردم نامحرم هستند یا شما دنبال بازی تبلیغاتی؟
ایا امکان دارد سه ماه نشده شما موافقت وزیر را برای پروژه ی عظیمی که ماه ها و بلکه سالهاست از زمان آقای موحد پیگیری های انتقال آن به صورت جدی دنبال شده و از مهم ترین موضوعات در زمان تصدی آقای بزرگواری بر امر نمایندگی از مردم بوده است گرفته باشید بدون در نظر داشتن تلاش آن دو بزرگوار و همه را یکجا سند به نام بزنید؟ و چطور باور کنیم موافقت وزیر محترم نیرو در کمتر از چندماه آنهم فقط با توصیه شما انجام شده باشد؟
برادر عزیز و نجیب و صد البته توانمند ما،ما معتقدیم اگر حضرتعالی بدون داشتن این تیم رسانه ای و مشاوران ، یکه و تنها به فعالیت و تلاش مشغول باشید به هیچ وجه گرفتار حاشیه نخواهید شد و می توانید یکی از موفق ترین نماینده های مردم در تاریخ مجلس شورای اسلامی باشید اما افسوس که حاشیه را به شما و شما را به حاشیه گره زده اند دوستان بدتر از صد دشمن در جوار مبارکتان.
و اما :
وز لفظ من این حدیث شیرین
گر می‌نرسد به گوش خسرو
بنشینم و صبر پیش گیرم
دنبالهٔ کار خویش گیرم

با احترام
سید امیر کشاورز

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president