آوای جنوب

آغاز طرح ویژه بازرسی تالارهای عروسی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح ویژه بازرسی از تالارهای عروسی استان خبر داد.

آوای جنوب؛

امیر جانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساماندهی و ارتقاء کیفیت خدمات در تالارهای سطح استان در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: طرح ویژه بازرسی از تالارهای کهگیلویه و بویراحمد و نظارت بر عملکرد آنها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

جانی‌پور یکی از مهمترین اهداف این طرح را جلوگیری از فروش هرگونه خدمات اجباری در تالارهای سطح استان دانست و گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی مطابق قوانین نظام صنفی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: مشتریان از روی اختیار و میل خود نسبت به تهیه فیلمبردار، سفره عقد، لباس عروس، ارکستر، تهـیه و تأمـین اقلام مواد غذایی برای برپایی عروسی اقدام کنند.

وی بیان کرد: تحت هیچ شرایطی تالارداران حق ندارند متقاضیان را مجبور کرده که الزاماً باید از خدمات تالار استفاده شود؛ در ضمن تالاردار مؤظف است این مصوبه را در بنر بزرگ برای رؤیت مشتریان نصب کند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موضوع به تمام تالارها ابلاغ شده و هم استانی‌ها در صورت مواجهه با چنین تخلفی موارد را به سامانه ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین ادارات شهرستانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president