آوای جنوب

فرماندار دیلم: مردم شهرستان دیلم همواره حامی مجموعه نفت و گاز هستند

۸۲۱۵۶۸۹۸-۷۰۸۷۸۵۳۳فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: اقتصاد مقاومتی با تاکید و حمایت از تولید و توان داخلی و تعامل دو سویه با دنیا، راه برون رفت از مشکلات و موانع درعرصه توسعه کشور است و باید به این رویکرد مهم توجه جدی شود.

 آوای جنوب

حسن اسماعیلی روز چهارشنبه به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در نشست با مدیر منطقه تاسیسات نفت وگاز سیامکان افزود: تقویت تعامل و ارتباط دوسویه میان شهرستان و شرکت های نفت و گاز بویژه منطقه سیامکان در افزایش اعتماد، همدلی و ارتباطات متقابل، توسعه منطقه و پیشبرد اهداف و رسالت های ملی نفت و گاز بسیار اثرگذار خواهد بود.
وی با اشاره به رویکرد مثبت ایجاد شده در دولت یازدهم و توجه ویژه نفت به محیط پیرامون، گفت: در چندسال اخیر حجم ارتباطات افزایش یافته و اقدام های بسیار خوبی نیز در شهرستان از سوی نفت آغاز شده که امیدواریم این روند در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال شود.
فرماندار دیلم با بیان اینکه مردم شهرستان دیلم همواره حامی مجموعه نفت و گاز هستند، افزود: تعامل و همراهی دو سویه مسئولان شهرستان دیلم و گچساران و دست اندرکاران نفت و گاز، ضامن تحقق اعتماد و امید اجتماعی در این شهرستان است.
در ادامه از تاسیسات نفت و گاز و روند تولید و توزیع خطوط نفت و گاز سیاهمکان بازدید شد.
مجتمع گاز و گاز مایع ١٣٠٠ سیاهمکان مستقر در شهرستان دیلم استان بوشهر یکی از تاسیسات مهم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است که با هدف شیرین سازی و استحصال مایعات گازی از گازهای غنی ترش مخازن بی بی حکیمه، بینک، رگ سفید٢ احداث شده است.
محصول این مجتمع به پتروشیمی بندر امام و ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز سیاهمکان انتقال می یابد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president