آوای جنوب

اختصاص ۵۵ درصد اعتبارات به شهرداری‌های گچساران و یاسوج

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۵ درصد اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و اداره امور مالیاتی به شهرهای پرجمعیت گچساران و یاسوج اختصاص یافت.

آوای جنوب؛

عبدالکریم عزیزی در نشست عصر امروز شهرداران با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها استان گفت: شهرداری‌های استان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که امیدواریم مشکلات آنها حل و فصل شود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای شهرهای زیر ۵۰ هزار خانوار یک هزار و ۶۶۱ تن قیر رایگان اختصاص داده شده است و شهرداران تا فردا فرم‌ها را تکمیل کنند تا قیر در اختیار آنها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ میلیارد تومان از سوی سازمان شهرداری‌ها به شهرداران استان تخصیص داده شده و مبلغ ۶ میلیارد اداره مالیاتی اختصاص داده که از این میزان بیش از ۵۵ درصد آن به شهرداری‌ها شهرهای یاسوج و گچساران پرداخت شده است.

این مسؤول با اشاره به مشکلات شهردارهای و شرایط سخت آنها گفت: ارزش افزوده باید به شهرهای پرجمعیت داده شود و برای ایجاد توازن منطقه‌ای تجدید نظری در اعتبارات شود تا شهرهای کم جمعیت از اعتبارات لازم برخوردار شوند.

عزیزی اضافه کرد: سال گذشته اداره کل مالیاتی ۲۲ میلیارد و سازمان شهرداری‌ها ۱۱ به شهرداری‌ها کمک کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president