آوای جنوب

سکاندار اصلی دور زدن تحریم‌های نفتی هم استعفا داد+دلایل استعفا

سیف الله جشن ساز مرد شماره یک بازار نفت ایران در روزهای سخت که سال گذشته

جشن سازسیف‌الله جشن‌ساز، مدیرعامل اسبق شرکت نفتی نیکو و سکاندار اصلی دور زدن تحریم‌ها در حوزه فروش نفت، که در فهرست تحریم‌های ایالات متحده آمریکا قرار گرفته بود و در زمان رکن الدین جوادی به عنوان معاون مدیرعامل در مدیریت نظارت‌ بر تولید نفت و گاز منصوب شده بود از سمت خود استعفا کرد.

آوای جنوب؛

دوسال پیش بود که وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه تحرک‌های خصمانه خود، در جدیدترین فهرست تحریمی خود، نام هشت شرکت و ۱۲ شهروند ایرانی دیگر را نیز اضافه کرد.
به باور وزارت خزانه‌داری آمریکا، این افراد و شرکت‌ها به یاری رساندن به جمهوری اسلامی ایران در برنامه اتمی‌ش و دور زدن تحریم‌های بین‌اللملی متهم شده‌اند.

در میان ۱۲ شهروند ایرانی که نامشان در فهرست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته بود، نام یکی از مدیران باسابقه نفتی هم به چشم می‌خورد. شرکت‌ها و شهروندان آمریکایی از هر گونه همکاری با سیف‌الله جشن‌ساز، مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل آنروز شرکت نیکوجرسی، منع شده‌ بودند.

اما امروز سیف الله جشن ساز مرد شماره یک بازار نفت ایران در روزهای سخت که سال گذشته در زمان رکن الدین جوادی به عنوان معاون مدیرعامل در مدیریت نظارت‌ برتولید نفت و گاز منصوب شده بود از سمت خود استعفا کرد.

ظاهرا این استعفا در پی حکمی است که علی کاردر برای محسن پاکنژاد به عنوان معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید صادر کرده است.

جشن ساز که علاوه بر سابقه مدیریت در شرکت ملی نفت ایران یکی از چهره های شاخص در مناطق نفتخیز جنوب است وظیفه هماهنگی در تولید نفت را برعهده داشت که با این استعفا مشخص نیست شرایط افزایش تولید نفت ایران در ماه های آتی نیز ادامه دار باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بیت الله گفت:

    درود بر ژنرال بزرگ نفت. سیف الله جشن ساز. مرد متعد و متخصص وزارت نفت. و انشالله وزیر نفت دولت آینده

  2. وحید گفت:

    بلسلام ودرود بربزرگ مردجهادگرمهندس جشن ساز افتخار خطه جنوب خداپشت وپناهت باشد

  3. حبیب گفت:

    درودبربزرگ مرد نفتی ایران مردروزهای سخت مهندس جشن ساز

  4. خانواده شهید گفت:

    سلام آقای جشن ساز در طول جنگ و تحریم ها به این کشور خدمات فراوانی نموده و میباید در مقامات بالاتر بکار گرفته شوند

  5. بازنشسته گفت:

    پروژه تولید از مخزن منصوری در زمان مدیریت جشن ساز در مناطق نفتخیز جنوب در مدت ۲۹ روز با نصب تفکیک گر ، تلمبه، چند کیلومتر برق رسانی، محوطه سازی، اتصال خطوط لوله و . . . . . . . . . . . . انجام و راه اندازی شد. این اقدام در عمر صنعت نفت بی سابقه و نشانگر مدیریت فوق العاده آقای جشن ساز است. امید که قدردان باشیم تا با عث دلسردی دیگر مدیران نشویم. مرحوم حسین توکلی مدیر اجرایی این پروژه بود که با توانمندی توانست خواست مدیریت را در این مدت کوتاه به انجام برساند.

  6. جنوبی گفت:

    درود خدا بر این مردان روزهای سخت که در اوج تحریم های فلج کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سخت ترین بحران ها رهانیدند و برای حفظ نظام همه تهمت ها و ناملایملات را به جان خریدند. کاش مسولین نیز قدردان چنین مردان بزرگی باشند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president