آوای جنوب

فرماندار بویراحمد:

سفر هیئت دولت فرصتی مهم و بی‌بدیل برای رشد و توسعه استان است

فرمانداریاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سفر هیئت دولت به استان ها فرصتی مهم و بی‌بدیلی برای رشد و توسعه هر استان است.

آوای جنوب؛

سید محمد کاظم نظری ظهر چهارشنبه در همایش دهیاران استان افزود: امیدواریم با سفر هیئت دولت به استان در طرحهای عمرانی و رفع مشکلات روستاها جهشی مثبت انجام شود.

وی با بیان اینکه در این سفر باید پروژه های مهم استان به هیئت دولت ارائه شود، گفت: دولت با بررسی پروژه های استان در تخصیص اعتبارات و تعریف پروژه‌های جدید اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

فرماندار اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های سفر هیئت دولت تعریف شده دهیاران می توانند پروژه های مهم خود را در این سفر ارائه دهند.

نظری تصریح کرد: دهیاران باید بر پاکیزگی روستاهایی که در مسیر هستند دقت لازم را داشته باشند و در اطلاع رسانی خدمات‌دهی دولت یازدهم در خصوص بهسازی، زیرسازی و آسفالت روستاها به مردم نیز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دهیاران باید مشکلات مردم را مشکلات خودبدانند، گفت: دهیاران باید همواره در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در روستاها تلاش کنند

نظری افزود: دولت تعارفی با کسانی که از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند ندارد و در صورت بروز تخلف با قاطعیت تمام با آنها برخورد می کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president