آوای جنوب

گلایه های فرماندار گچساران از اجرایی نشدن مصوبات

فرماندار شهرستان گچساران از تشدید نظارت بر تالارهای عروسی و جشن‌ها در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی که با موضوع ساماندهی بهتر تالارهای عروسی در سالن فرمانداری برگزار شده بود با گلایه مندی از اجرایی نشدن مصوبات قبل، اظهار داشت : متاسفانه بعضی از مصوبات جلسه گذشته هنوز بر روی کاغذ مانده و از طرف متولیان امر اجرایی نشده است که باید ظرف روزهای آینده بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.

رحیمی با اشاره به وجود برخی ناهنجاریهای اجتماعی در تالارهای عروسی در شهرستان گچساران گفت : در زمان برگزاری مراسم جشن و عروسی باید مسئولین تالارها مسائل شرعی و اخلاقی را رعایت و تذکرات لازم را به صاحبان مجالس ابلاغ و تعهدات لازم را از والدین عروس و داماد بگیرند.


فرماندار گچساران با بیان اینکه : یکی دیگر از مشکلات تالارهای عروسی این شهر پخش سرسام‌آور موسیقی و آهنگ‌ها و همچنین نورپردازی تحت عنوان رقص نور است تاکید کرد : ارتقاء امنیت اخلاقی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی که چهره شهر را به مخاطره می‌اندازد از اهداف اجرایی شدن کارگروه اجتماعی فرهنگی خواهد بود.
رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گچساران عنوان کرد : رعایت نکردن وقت مشخص شده جهت شروع و اتمام مراسم از دیگر مشکلات تالارها و مراسمات عروسی در گچساران است که باید با مشخص نمودن ساعت خاصی برای شروع و پایان مراسم خانواده ها را ملزم به رعایت این وقت نموده و در وقت مشخص پایان یافته تا بصورت یک فرهنگ و قانون درآمده و مردم خود را ملزم به رعایت وقت نمایند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: تالارها باید نکات ایمنی، احترام به حقوق شهروندی، نحوه پذیرایی، تشکیل صنف ، رعایت شئونات اسلامی، ممنوعیت استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی، ممنوعیت تیراندازی، آلودگی صوتی ، ساعت کار مشخص را در سالن های عروسی رعایت و اجرایی بکنند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ص گفت:

    در خصوص مجوز از اماکن کرفت چی میکی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president