آوای جنوب

آمادگی سایت خبری آوای جنوب برای انتشار داوطلبانه فیش های حقوقی مسئولان شهرستانی و استانی کهگیلویه و بویراحمد

مال‌اندوزی مسؤولان از بیت‌المال و فاصله گرفتن از بدنه اصلی مردم، انحراف، دلسردی و ایجاد شکاف در صفوف منسجم مردم را به دنبال دارد

فیشبه گزارش آوای جنوب، هر روز که می گذرد موضوع فیش های حقوقی نجومی داغ تر می شود به طوری که رهبر معظم انقلاب بخشی از خطبه های عید فطر را به این موضوع اختصاص داده و پیگیری جدی آن را به عنوان یک وظیفه همگانی مطرح می کنند و نتیجه عدم پیگیری این قضیه را، کاهش اعتماد مردم به نظام عنوان می کنند.

آوای جنوب؛

مال‌اندوزی مسؤولان از بیت‌المال و فاصله گرفتن از بدنه اصلی مردم، انحراف، دلسردی و ایجاد شکاف در صفوف منسجم مردم را به دنبال دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری در جلسه هیات دولت “حمله به ارزش هاست”.

تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص پیگیری مستمر و به فراموشی نسپردن این موضوع، ما را بر آن داشت تا از مسئولان شهرستانی و استانی کهگیلویه و بویراحمد درخواست نمائیم با انتشار فیش های حقوقی خود به صورت داوطلبانه، در شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ایفای نقش کرده و نشان دهند که مسئولانی که حقوق نجومی می گیرند در اقلیت هستند.

در همین راستا پایگاه خبری آوای جنوب آمادگی خود را برای انتشار داوطلبانه فیش های حقوقی مسئولان شهرستانی و استانی کهگیلویه و بویراحمد اعلام می دارد.

۰۹۱۷۷۴۲۷۰۰۲

۰۹۱۷۹۴۲۶۹۳۴

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president