آوای جنوب

دادستان مرکز استان:

به زودی مبالغ بالاتری از تخلفات بانکی در کهگیلویه و بویراحمد را اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای می‌کنیم

کرمی دادستاندادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی مبالغ بالاتری از تخلفات بانکی در استان را اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای می‌کنیم.

آوای جنوب؛

مهرداد کرمی عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیشگیری کیفری که دستگاه قضایی قادر به انجام آن است، راه‌حل نهایی برای کاهش جرم نیست، گفت: اگر ادارات و ارکان‌های ما ۳۰ درصد وظایف خود را انجام دهند خیلی از جرایم را در سطح استان نداریم و بسیاری از مشکل نیز حل می‌شوند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران سخت‌کوش و کاری که با جدیت پیگیر انجام وظایف خود هستند مورد حمایت دستگاه قضایی قرار می‌گیرند، ضمن اینکه با مدیران سهل‌انگار علی‌رغم همه فشارها وارد شده به دستگاه قضا برخورد کردیم و برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری همه جانبه است و همه باید در این خصوص همکاری کنند، افزود: دستگاه قضایی استان با جدیت با مفاسد اقتصادی و تخلفات بانک‌ها برخورد کرده است.

این مسؤول در ادامه با اشاره به برخورد دستگاه قضا با مدیران متخلف بانک‌های استانی گفت: عده‌ای از مردم برای دریافت وام ازدواج ماه‌ها در نوبت هستند که آیا وام به آنها پرداخت شود یا نه، اما مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان که یک قلم ناچیزی از تخلفات بانکی است بین مدیران بانک و وام‌گیرنده تقسیم و برای خرید خانه و ماشین هزینه شده است.

کرمی اضافه کرد: دستگاه قضا با مدیران متخلف بانکی برخورد کرد که در این خصوص هم فشارهایی به دستگاه قضا وارد شد و مورد انواع و اقسام هجمه و تهمت‌ها قرار گرفته است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه علی‌رغم همه فشارها، دستگاه قضایی استان با جدیت به تخلفات در حوزه‌های مختلف رسیدگی می‌کند، خاطرنشان کرد: به زودی مبالغ بالاتری از تخلفات بانکی در استان و ورود دستگاه قضایی به این موارد اعلام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president