آوای جنوب

امام جمعه باشت: عزل مدیران متخلف با حقوق‌های نجومی موجب اعتماد به دولت می‌شود

امام جمعهامام جمعه باشت با اشاره به استعفاها و برکناری‌های چند روز اخیر گفت: عزل مدیران متخلف با حقوق‌های نجومی موجب اعتماد به دولت می‌شود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بهترین فلسفه روزه رسیدن به تقواست، با تلاش‌های همه‌جانبه در این ماه انسان می‌تواند اهل تقوا شود.

امام جمعه باشت افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یاد خداست، هر حرکت مثبت و نیکو باشد نزد خداوند ارزش و منزلت فراوان دارد.

وی با اشاره به تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان گفت: به ترجمه و تفسیر آیات توجه شود تا بتوان از آن در زندگی فردی و اجتماعی استفاده کرد.

عبودی با اشاره به افشای حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب افزود: آمریکا از یک سو داعیه‌دار مبارزه با تروریسم است و از سوی دیگر جنایات بی‌شماری در حق ملت ما انجام داده است.

خطیب جمعه باشت با اشاره به جنایات آمریکا در حق ملت ایران گفت: جوانان ما بعضی از این حوادث را ندیده‌اند، بنابراین اگر قرار است راه امام و شهدا را ادامه دهند باید چهره گرگ‌صفت آمریکا را به آنها نشان دهیم.

عبودی با تشکر از رئیس جمهور در رابطه با عزل مدیران بانک‌ها افزود: این برخوردهای قاطع باعث اعتماد و حمایت ملت از دولتمردان خواهد شد.

وی با درخواست از سازمان‌های بازرسی و دیوان محاسبات برای ورود هرچه بیشتر به این موضوع بیان داشت: باید این نهاد‌های نظارتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president