آوای جنوب

عدل هاشمی : آبروی استان بخاطر جاده سوق در شبکه ٣ رفت/صحنه خدمت را با دوتا مقاله و سایت و توپ تشر ترک نمی کنم

هاشمی پور با اشاره به بحث بودجه و ماده ۱۸۰گفت:این کشور پول دارد برویم ببینیم در وزارتخانه ها چه خبر است.آیا همه چیز ماده ۱۸۰است؟؟

عدلعدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری دهدشت اظهار داشت: مطالبات مردم را از مدیران شهرستان پیگیری و خواستار پاسخگویی آنان هستم.

آوای جنوب؛

سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ی بزرگ سخنران ویژه این جلسه بودند که از مشکلات حوزه انتخابیه گفتند ومدیران را وادار کردند که جهت جذب بودجه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
سردار عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز قدس گفت:بعداز ۳۷سال مردم نیاز به توصیه ندارند چرا که در جنگ و سازندگی خود را نشان دادند.
نماینده مردم چهارشهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مسولیت ها تمام می شود بیایید برای مردم و جوانان دست به دست هم دهیم کهگیلویه را نجات دهیم اظهار داشت :از حالت شعار و سخنرانی بیرون بیاییم و از قبیله گری و باندی و جناحی خارج شویم.
هاشمی ادامه داد : من برای خدمت آمدم و صحنه خدمت را با دوتا مقاله و سایت و توپ تشر ترک نمی کنم.
هاشمی پور با اشاره به بحث بودجه و ماده ۱۸۰گفت:این کشور پول دارد برویم ببینیم در وزارتخانه ها چه خبر است.آیا همه چیز ماده ۱۸۰است؟؟
این نماینده مجلس خطاب به مدیران کهگیلویه گفت:برای وصول مطالبات مردم پاشنه درب اتاق شما را می کنم و شما هم برای مطالبات پاشنه در ادارات و مدیران کل را از جا بکنید.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با اشاره به وضعیت آموزشی و فضاهای آموزشی کهگیلویه بیان کرد:بعد از ۳۷سال هنوز بچه های ما در کپر درس می خوانند.
سردار هاشمی با اشاره به جاده سوق که کشوری و در رسانه ها و شبکه ملی پخش شد خطاب به مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه گفت:این حاده را زمان بندی فشرده انجام بدید و بروید پیش مدیرکل راه و شهرسازی و تا بودجه نگیرید و تکلیف این حاده را مشخص نکنید به کهگیلویه برنگردید.
وی افزود:آبروی استان و شهرستان در شبکه ۳بخاطر حاده سوق رفت انصاف هست ۱۰کیلومتر جاده بعداز سال ها درست نشود!؟
وی با اشاره به ورودی های شهر دهدشت گفت:شورای شهر و شهرداری اختلافات را کنار بگذارند و در کنار دیگر مسولان به آبادانی شهر کمک کنند.
عدل هاشمی با اشاره به وضعیت روستاهای کهگیلویه گفت:آقای فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن باید جوابگوی قیر کهگیلویه باشد و حالا که تهران رفته دست خالی برنگردد.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، غیرممکن عنوان کردن پروژه سیمان سپو را از دیگر آیه‌های یأس خواند و افزود: در حالی از متواری شدن مدیر عامل سیمان سپو می‌گفتند که روزانه ۶ جلسه با ایشان در تهران داشتم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در حوزه راه و شهرسازی نیز توقعاتی از مدیرکل این حوزه داشت و با اشاره به پروژه جاده پاتاوه به دهدشت گفت: این پروژه تا زمان مسؤولیت بنده در قرارگاه خاتم ۶۰ درصد پیشرفت داشت با رفتن به اوقاف به مدت دو سال تعطیل شد.

هاشمی‌پور افزود: در یک ماه گذشته با قرارگاه خاتم، راه و شهرسازی و استاندار نشست‌هایی داشتیم و قرارگاه کار را در دست گرفت.
وی افزود:با توجه به سفر هیت دولت به استان از فرمانداران می خواهم پروژه ها را تعریف و دسته بندی کنیم تا در این یکسال باقی مانده از عمر دولت استفاده لازم را ببریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حسین دیوسار گفت:

    سردار هاشمی ما مردم کهگیلویه پشتیبان شما هستم تا الان به عهده وفا کردی انشالله با همین شجاعت پیشروی کنی مطمءن باش زلزله بم هم تا این مردم را داری تکونت نمیده شجاع دلیر مدیر مدبر آگاه به وضعیت منطقه و تلاشگر وزحمت کش بی منت سردار هاشمی ضمن اینکه درجه سرداری و مهندسی را پاس کردی الان خدمات به ملت را پاس می کنی انشالله موفق باشی من به شما ایمان دارم و میدانم تعهداتی دادید با تمام کمال به سرانجام می رسانی درود سنگر ساز دیار زنده پاینده وجود باشی افتخار ایران درود به شرفت درود به دل بزرگت درود به اعتماد بنفست درود به پشتکارت درود به عملکرد مثبت شما سردار سازندگی مهندس عدل هاشمی پور دوستت داریم و پشتیبانان هستیم بی ریا وبی ادعا و منت

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president