آوای جنوب

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

خاضعمسیرها و ساعات شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

آوای جنوب؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج از میدان هفتم تیر به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر و در شهر دهدشت از فرمانداری به سمت مصلای این شهر از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود اظهار داشت: سخنران روز جهانی قدس در شهر یاسوج حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

سید جواد خاضع افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گچساران ساعت ۱۱ صبح از مسجد شهیدان به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

وی مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر چرام را از جلوی مصلای قدیم، خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب، خیابان شهید حسن‌پور، بلوار شهید بهشتی، مصلای امام خمینی(ره) عنوان و تصریح کرد: این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح در این شهر شروع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این راهپیمایی در شهر باشت ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح از چهار راه کتاب به سمت مصلای نماز جمعه (مسجدالنبی) برگزار می‌شود.

خاضع با اشاره به اینکه در شهر سی‌سخت راهپیمایی در ساعت ۱۱ صبح از دو مسیر شروع می‌شود عنوان کرد: مسیر شماره(۱) فرمانداری، فلکه الله، مسجدجامع امام علی(ع) و مسیرشماره(۲) فلکه مطهری، فلکه الله، مسجدجامع امام علی(ع) است.

وی ابراز کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لنده ساعت ۱۱ صبح از جلوی سپاه پاسداران تا مسجد صاحب الزمان(عج) و در شهر لیکک از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت بانک صادرات بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این راهپیمایی در شهر مارگون از مرکز شهر تا فلکه شهید یزدان‌پناه به طرف مصلای نماز جمعه ساعت ۱۲ ظهر و در شهر پاتاوه از جلوی بخشداری به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

خاضع اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قلعه‌رئیسی ساعت ۱۰ صبح از فلکه امام حسین(ع) به سمت مصلای نماز جمعه و در دیشموک ساعت ۱۲ ظهر از میدان شهداء(ورودی شهر) به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسیر این راهپیمایی در شهر سوق از مصلای نماز جمعه به سمت میدان امام خمینی(ره) بعد از نماز جمعه، در لوداب از چهارراه جهاد تا مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) ساعت ۱۰ صبح، در سپیدار از جلوی حوزه مقاومت امام رضا(ع) به طرف گلزار شهداء ساعت ۱۱ صبح، در چیتاب از جلوی مسجد صاحب الزمان به طرف میدان بسیج بعد از نماز جمعه، در بوستان از جلوی بخشداری به سمت دبیرستان برکت ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سرفاریاب از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به سمت میدان شهداء بعد از نماز جمعه، در ممبی از جلوی بخشداری به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح، در سرآسیاب از گلزار شهداء به طرف مسجد امام خمینی(ره) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president