آوای جنوب

تاجگردون در جمع مدیران : اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکند/انتخابات تمام شد

برای رشد و توسعه گچساران و باشت نیاز به طرح‌های شتابنده وجود دارد و عادی حرکت کردن نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه باشد

تاجگردوننماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ۴ ساله “توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی” شهرستان‌های گچساران و باشت تدوین شده است.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاج‌گردون در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان گچساران و باشت برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، اظهار داشت: یک برنامه عملیاتی و پیشنهادی برای توسعه شهرستان‌های گچساران و باشت تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه عملیاتی و پیشنهادی ۴ ساله و به صورت کارشناسی شده است، افزود: این برنامه برای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گچساران و باشت ترسیم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این برنامه با کمک مردم، مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی باید اجرایی شود، گفت: این برنامه تداخلی با فعالیت‌های دولت ندارد.

تاج‌گردون با تأکید بر اینکه اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکند، عنوان کرد: هر پروژه‌ای که در شهرستان اجرا شود برای مردم است.

وی بر لزوم برگزاری همایش‌های توسعه‌ای و جشنواره‌های دوره‌ای در گچساران و باشت در طول سال تأکید کرد و گفت: برگزاری این همایش‌ها می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر شهرستان‌های گچساران و باشت کمک کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح‌های محرک و شتابنده در این دو شهرستان را امری بسیار ضروری و مهم دانست و تأکید کرد: ما برای توسعه این دو شهرستان نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده داریم.

تاج‌گردون با بیان اینکه اگر به صورت عادی حرکت کنیم نمی‌توانیم مشکل تولید و اشتغال و سایر مشکلات را حل کنیم، تصریح کرد: توقع من از مدیران شهرستانی این بوده که توجه بیشتری به طرح‌های محرک و شتابنده داشته باشند.

وی با اشاره به طرح‌های محرک در بخش صنعت، اظهار داشت: شهرستان گچساران به واسطه ظرفیت‌های نفت و گاز می‌تواند تبدیل به کیمیا شهر شود.

تاجگردون تصریح کرد فضای انتخابات به پایان رسیده و اکنون فصل کار کردن است و مردم از ما انتظار دارند .

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه اگر امروز از فرماندار درخواست کردیم تا حزب های سیاسی نیز در جمع ما حضور داشته باشند برای این است که بگوییم فصل تبلیغات و انتخابات به پایان رسیده گفت : تشکل های مردمی، صاحبنظران و نخبگان در بخش های مختلف می توانند با ایده های خلاق به ایجاد نشاط سیاسی در جامعه کمک کنند و من نیز فراموش نخواهم کرد رای ۷۵ درصدی من در این انتخابات تنها رای اصلاح طلبان نبوده است بلکه بخشی از اصولگرایان نیز در این انتخابات به من رای داده اند.

تاجگردون با تاکید بر اینکه برای تبدیل شدن گچساران به کیمیا شهر باید به این باور برسیم که ساز سیاست را به وقتش کوک کنیم اظهار داشت : باید قلم مدیری را که در پیشبرد اهداف کاری ، رابطه بازی می کند را شکست و از کار بیکار کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گچساران و باشت نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده دارند، افزود: اگر مدیری می‌تواند کار کند بماند و اگر نمی‌تواند مردم را معطل نکند.

تاج‌گردون به بخش برنامه‌ریزی عملیاتی اشتغال و تولید در برنامه عملیاتی و پیشنهادی “توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی” گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: گچساران و باشت ظرفیت‌های خوبی دارد و از این ظرفیت‌ها می‌توان برای رونق تولید و اشتغال استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های آب‌رسانی به ۱۲ هزار زمین کشاورزی در گچساران می‌توان حدود ۶ هزار شغل ایجاد کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌هایی برای توسعه فرهنگ و هنر، توسعه فعالیت‌های زنان، عمران شهری، توسعه گردشگری، توسعه بخش نخبگان، پوشش فقر و خدمات حمایتی، توسعه نشاط سیاسی و ساختار اداری و پایش مدیریتی در برنامه ۴ ساله “توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی” گچساران و باشت قرار داده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بسم الله الرحمن الرحیم گفت:

    سلام بچه قدیم گچساران با این حرف ها که زدی روح ما خا نه نشینها را شاد کردی فقط دست بجنبان ما بچه های انقلاب وجنگ تو سط این مردم مورد هجوم حرف هایشان واقع شده ایم پس بچه انقلابی مرده و حرفش

  2. 64 گفت:

    اولین کس باید خودت استعفا بدی –

  3. ناشناس گفت:

    سلام بر تاج عزیز.
    ما مطمینیم که تو لیاقت اجرایی کردن برنامه هات رو داری چون توی همین شهر پا گرفتی و قلبت برای روستای گچساران می تپه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president