آوای جنوب

فرمانده انتظامی گچساران : عذر شرعی مجوزی برای تظاهر به روزه خواری تلقی نمی شود

بازیانفرمانده انتظامی شهرستان گچساران از جدیت در برخورد قانونی با هرگونه روزه خواری علنی خبر داد.

آوای جنوب؛

سرهنگ “علی کرم بازیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : پلیس شهرستان گچساران به صورت جدی با هرگونه روزه خواری علنی در سطح شهر برخورد قانونی می کند و از کسانی که به دلایلی قادر به گرفتن روزه نیستند می خواهد از انجام روزه خواری علنی پرهیز کرده و حرمت این ماه را حفظ کنند.
این مقام انتظامی در شهرستان گچساران ادامه داد : روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و با متخلفین بر طبق قوانین اسلامی برخورد میشود ، بدیهی است معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نمی باشد.
سرهنگ”بازیان” خطاب به رانندگان وسایط نقلیه عنوان کرد : از همه عزیزان هموطن مخصوصا رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار می رود از تظاهر به روزه خواری ،استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند.
این مقام انتظامی افزود: اعزام گشت های ویژه ماه مبارک و تهیه و توزیع اطلاعیه در خصوص رعایت شئونات اسلامی و شرعی و تشدید کنترل جرائم در این ایام به منظور ایجاد فضای امن برای انجام عبادت مردم از جمله اقداماتی است که در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را جهت تسهیل ترافیک و عبور مرور و سالم سازی فضای عمومی در شان این ماه مبارک به کار خواهد بست و انتظار دارد مردم عزیز ضمن همکاری و همیاری، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تلفن ۱۱۰،پلیس را در جریان قرار دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president