آوای جنوب

خطاب معاون سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گچساران به اصلاح طلبان و اصولگرایان: چرا مردم و خود را به بازی گرفته‌اید

وی به موضوع طرح مجلس سایه اشاره کرد و افزود: خاک عالم بر سر آن نماینده‌ای که مردم با امیدهای بسیار به وی رأی داده‌اند و آن نماینده خود را وام دار جریان سیاسی می‌داند

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: دشمن از طریق نفوذ به دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی است.

اختصاصی آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با تسلیت این روز، اظهار داشت: امروز آمده‌ایم تا قدرشناسی خود را نسبت به حضرت امام(ره) نشان دهیم و حضرت امام(ره) اسلام و ما را احیا کردند.

وی با بیان اینکه عزت، اقتدار، اتحاد و پیشرفت ما مدیون حضرت امام(ره) است، افزود: امام(ره) متعلق به همه هستند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه خیلی‌ها به دنبال کمرنگ کردن اصول و مبانی امام(ره) هستند، عنوان کرد: جبهه استکبار می‌بیند که انقلاب روح الله چه کار کرده است.

علیزاده گفت: ای مسئولان که مدیون امام(ره) و خون شهیدان هستید تاکنون چند بار وصیت نامه حضرت امام(ره) را خوانده‌اید.

وی با بیان اینکه امروز دنیا تشنه اندیشه‌ها و مبانی و اصول امام خمینی(ره) است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در کشور بوده و در کشور روح الله اکنون نفوذ کرده است.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با تأکید بر اینکه دشمن از طریق نفوذ به دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران است، افزود: دشمن به دنبال نقشه، توطئه و ترویج بی حیایی و بی شرمی در ایران اسلامی است.

علیزاده با بیان اینکه دشمن به دنبال قبح شکنی در جامعه ما است، تصریح کرد: چرا عده‌ای اسیر بازی‌های سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه تقسیم کردن مردم به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را قبول ندارم، عنوان کرد: صحبت از انقلاب و ضد انقلاب است.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: نه اصولگرایی مشخص شد مراد آن چیست و نه اصلاح‌طلبی مشخص شد چه می‌خواهند اصلاح کنند، چرا مردم و خود را بازی گرفته‌ایم.

علیزاده با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) ما را در دنیا عزیز کرد، افزود: امام(ره) از خود شروع کرد و همین رمز موفقیت ایشان بود.

وی با تأکید بر اینکه کتاب قرآن کریم را کتاب زندگی بدانیم، گفت: دانشگاه، مدرسه، جوانان و همه چیز ما باید قرآنی باشد.

انقلاب حضرت امام(ره) انقلابی عاشورایی و حسینی بود

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: دشمنان ۳۷ سال بوده که به دنبال ضربه زدن به ما بوده ولی لطف و عنایت خداوند متعال و سبحان اجازه نداده دشمنان به ما آسیبی وارد کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) جرقه انقلاب خود را از سال ۴۱ و ۴۲ زد، بیان کرد: انقلاب حضرت امام(ره) انقلابی عاشورایی و حسینی بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمودند که در برابر جبهه کفر نباید عقب نشینی کنیم و باید تنها از خدا بترسیم.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به وضعیت سینمای کشور اشاره کرد و با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) فرمودند که وای بر سینمایی که از دانشگاهی منحرف سردرآورده باشد که ریشه دین را می‌زند، گفت: فیلمی که در جشنواره کن حضور داشت در بوق و کرنا کردند.

جشنواره‌هایی که در خارج برگزار می‌شود مطابق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی نیست

علیزاده با بیان اینکه کدام جشنواره‌ای که در خارج از کشور برگزار می‌شود مطابق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما است، افزود: این فیلم فقط بی‌غیرتی را ترویج می‌دهد، چرا دغدغه انقلاب روح الله را ندارید.

وی به دیدار فایزه هاشمی با فرقه بهائیت اشاره کرد و گفت: البته هاشمی رفسنجانی با این موضوع برخورد کرد ولی وی باید نامه می‌نوشت که این دختر از اکنون دختر من نیست.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: بعضی‌ها نه تنها توبه‌ای نکرده‌اند بلکه هنوز از زندان آزاد نشده‌اند صحبت‌هایشان از بی بی سی و … به گوش می‌رسد.

نمایندگان وام دار جریان‌های سیاسی نباشند

علیزاده تأکید کرد: اگر می‌خواهیم راه حضرت امام(ره) را ادامه دهیم و از ولایت فقیه پاسداری کنیم با حرف نمی‌شود و باید عمل کنیم.

وی به موضوع طرح مجلس سایه اشاره کرد و افزود: خاک عالم بر سر آن نماینده‌ای که مردم با امیدهای بسیار به وی رأی داده‌اند و آن نماینده خود را وام دار جریان سیاسی می‌داند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: باید وام‌ دار مردم، انقلاب و حضرت امام(ره) و رهبری بود.

علیزاده با بیان اینکه دشمن در داخل کشور نفوذ کرده است، افزود: حضرت آقا می‌گویند نفوذ و برخی‌ها می‌گویند این حرف‌ها چیست، حضرت آقا یک موقعی می‌گفتند تهاجم فرهنگی و عده‌ای می‌گفتند این توهم است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در بین ملت ایران اسلامی هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president