آوای جنوب

واکنش فرماندار گچساران به نامه اخیر تاجگردون به ادارات

فرماندار گچساران با بیان اینکه : جذب نیرو در ادارات این شهرستان باید از مجرای قانون انجام گیرد …

فرماندارفرماندار گچساران با بیان اینکه : جذب نیرو در ادارات این شهرستان باید از مجرای قانون انجام گیرد گفت : جذب نیروی موقت در شرکت نفت به منزله استخدام نیست.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران با تسلیت ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) پنج شنبه شب در مسجد شهیدان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

وی از مسئولان ادارات و نهادها و عموم مردم درخواست کرد که حضوری باشکوه در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان داشته باشند.

فرماندار گچساران با اشاره به مشکل و معضل بیکاری در این شهرستان، گفت: در حال حاضر بیکاری یکی از مشکلات و معضلات اساسی در شهرستان گچساران است.

رحیمی با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکل اشتغال در گچساران باید به فکر راه‌اندازی صنایع باشیم، عنوان کرد: پروژه پتروشیمی که اکنون در دست اجرا بوده در صورت راه‌اندازی حداکثر به صورت مستقیم برای ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی بر فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه‌گذاران در گچساران در راستای رونق بخش اشتغال و برطرف کردن معضل بیکاری در این شهرستان تأکید کرد.

فرماندار گچساران با اشاره به نامه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به مدیران ادارات شهرستان در مورد اشتغال و بیکاری، بیان کرد: جذب نیرو در ادارات شهرستان باید از مجرای قانونی باشد.

رحیمی بر جلوگیری از جذب غیرقانونی و پارتی بازی در ادارات و نهادها در شهرستان گچساران تأکید کرد و تصریح کرد : در بعضی مواقع پیش آمده که شرکت نفت گچساران بر حسب انجام کاری به صورت موقت و روزمزد نیرویی را صرفا برای چند روز جذب می کند که این به منزله جذب استخدام در شرکت نفت نیست.

بالاترین مقام اجرایی دولت در گچساران در ادامه صحبت هایش تاکید کرد : تمامی استخدام‌ها زیر نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید صورت گیرد و در این زمینه نیز نباید حق مردم گچساران و خانواه ها تضییع شود چرا که هنوز هستند خانواده های شهدایی که چند فرزند بیکار دارند.

وی با اشاره به استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در شهرستان گچساران، تصریح کرد: استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در ساعات غیر اداری و بدون مأموریت همراه با خانواده در این شهرستان غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده با رؤسای ادارات برخورد می شود.

فرماندار گچساران با اشاره به بازی امروز فوتبال نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم در چارچوب مرحله پلی آف لیگ دسته دو، عنوان کرد: ضروری بوده که همه مسئولان ادارات امروز در استادیوم حضور یابند و از تیم نفت و گاز حمایت شود.

هواپیما

تعداد پروازهای فرودگاه شهر دوگنبدان افزایش خواهد یافت

فرماندار گچساران گفت: تعداد پروازهای فرودگاه نفت شهر دوگنبدان از ۱۹ تیر امسال به سه مورد افزایش خواهد یافت.

عبدالرحیم رحیمی در ادامه جلسه افزود: هم اکنون دو پرواز هفتگی در فرودگاه این شهر به مقصد تهران انجام می شود.
وی اظهار کرد: براساس برنامه پیش بینی شده از روزهای شنبه،دوشنبه و چهارشنبه پرواز فرودگاه شهر دوگنبدان دایر خواهد بود.
فرماندار گچساران با اشاره به نفتخیز بودن این شهرستان تصریح کرد: ایجاد پرواز به شهرهای دیگر کشور به ویژه اهواز از نیازهای بخش حمل و نقل هوایی این شهرستان است.
رحیمی با یادآوری امنیت و کوتاه بودن سفرهای هوایی گفت: توسعه پروازهای فرودگاه شهر دوگنبدان با جدیت از سوی مسئولان به ویژه نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت پیگیری می شود.
فرماندار گچساران با یادآوری در پیش بودن ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: آیین بدرقه کاروان اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در سالن پدخندق شهر دوگنبدان و مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسجد شهیدان از برنامه های این دو روز در گچساران است.
در پایان این نشست دکتر افشاری به عنوان رئیس دامپزشکی گچساران معرفی و از خدمات احمد عبدی زاده سرپرست پیشین دامپزشکی گچساران سابق قدردانی شد.
در این جلسه همچنین آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اطلاعات گچساران برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president