آوای جنوب

اعزام بیش از دو هزار کهگیلویه وبویراحمدی به مرقد امام خمینی (ره)

خاضعرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان برای شرکت در بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام ره به تهران اعزام می‌شوند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)با انتقاد از عدم توجه مدیران استان به جلسات ملی و مذهبی اظهار کرد: حضور مدیران در سایر جلسات پررنگ است اما در جلسات ملی و مذهبی مانند ستاد ارتحال حضرت امام ره حضور این افراد کم‌رنگ است و مدیران در این جلسات شرکت محدودی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به شخصیت بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) دارای ویژگی شخصیتی جامعی است و همواره به تبیین ویژگی‌های شخصیتی این بزرگوار پرداخته شده است.

وی با اشاره به چندین ویژگی‌ شخصیتی حضرت امام ره گفت: امام منادی وحدت و استکبارستیز بودند و در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کرده و به همین دلیل نیز روز قدس را پایه‌گذاری کردند.

این مسئول به ویژگی خستگی‌ناپذیر بودن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امام شخصیتی سازش‌ناپذیر و شکست ناپذیر بودند و در راه عمل به تکلیف شکست برای ایشان معنا نداشت.

خاضع با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقطه عطف مبارزات ملت ایران و نقطه شروع پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ بود، افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادامسال باید هرچه با شکوه تر برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور برگزاری باشکوه این دو مراسم مهم هشت کمیته مراسم، حمل و نقل، پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، سلامت، کمیته علمی و برگزاری همایش، کمیته اعزام و کمیته فضای مجازی تشکیل شده است.

وی در ادامه خواستار همکاری و مشارکت دستگاه‌ها به منظور برگزاری مطلوب مراسم سالگرد ارتحال امام در استان و اعزام مردم به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان برای شرکت در بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام به تهران اعزام می‌شوند.

این مسئول در ادامه بر برگزاری همایش‌های مختلف در خصوص تبیین ویژگی‌‌ها، افکار، اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام تأکید کرد و گفت: مراسم ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد تنها به برگزاری مراسم اکتفا نشود و همایش‌ها، میزگردهای تحلیلی و تبیینی، شب شعر، نمایشگاه عکس و کتاب از آثار امام، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری همایش امام و استقلال اقتصادی گفت: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می‌توان همایش‌های مختلفی با این موضوع برگزار و دیدگاه‌های امام در این خصوص مطرح شود.

خاضع عنوان کرد: همه باید برای برگزاری مناسب این دو مراسم احساس وظیفه کنند، زیرا امام حق بزرگی بر گردن همه دارد.

وی اضافه کرد: انتخاب امام خامنه‌ای اقدام شایسته مجلس خبرگان برای جانشینی حضرت امام بود و مقام معظم رهبری تاکنون انقلاب را به بهترین نحو ممکن هدایت و رهبری کردند.۲۰۵۶۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president