آوای جنوب

فتاح محمدی : عدم حضور مدیران در نشست ستاد گرامیداشت ارتحال امام غیر قابل توجیه است

هرچند بضاعت مالی برخی ادارات و نهادها پایین است؛ ولی انتظار می رود مدیران با عشق و علاقه و به اندازه بضاعت مالی خود در این راستا گام بردارند.

فتاح محمدیمعاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عدم حضور مدیران در نشست ستاد گرامیداشت ارتحال امام ره را غیرقابل توجیه دانست.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی،ظهر امروز در نشست ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) و قیام ۱۵ خرداد گفت: هر اندازه در مورد ویژگی های امام (رحمه الله تعالی علیه) صحبت کنیم نتوانسته ایم دین خود را به ایشان ادا کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این انقلاب بدون نام امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست»، اظهار داشت: وظیفه داریم شناخت و معرفت خود را نسبت به امام بزرگوار تقویت کنیم.

وی ضمن تاکید بر آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با اهداف و آرمان های امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه)، عنوان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان بر علیه نسل جوان، باید اهداف امام که برگرفته از مبانی اصیل اسلام است برای آنها تبیین و بازگو شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از عدم حضور مدیران در برخی از نشست ها، اذعان کرد: متاسفانه در برخی از نشست ها مدیران حضوری کم رنگ داشته و این شایسته و مطلوب نظام اسلامی نیست.

این مسئول زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) را در برخی مواقع از نان شب واجب تر دانست و افزود: حیات ما مدیون برخورداری از اندیشه های الهی حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) است.

محمدی بیان کرد: هرچند بضاعت مالی برخی ادارات و نهادها پایین است؛ ولی انتظار می رود مدیران با عشق و علاقه و به اندازه بضاعت مالی خود در این راستا گام بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عدم حضور مدیران در این نشست ها را غیرقابل توجیه دانست و اظهار کرد: همه ما در راستای تبیین اهداف و آرمان های نظام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وظیفه داریم.

وی خواستار برگزاری نشست ها و میزگردهای تبیین اهداف و آرمان های امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) شد و گفت: علما، روحانیون، صدا و سیما، اصحاب رسانه و مطبوعات در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند.۲۰۵۵۸/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president