آوای جنوب

خداداد افشاریان ناظر داوری دیدار حساس پرسپولیس و نفت تهران

خداداد افشاریانرئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداداد افشاریان ناظر داوری دیدار حساس پرسپولیس و نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال است.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: در این فصل و به خصوص در چند هفته آخر که بازی‌ها فشرده و حساس می‌شوند کمیته داوران فدراسیون فوتبال در چینش داوری از بهترین داوران فوتبال کشور استفاده می‌کند.

این مسئول ادامه داد: داوران هم استانی در هفته‌های اخیر دیدارهای حساسی را در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت کرده‌اند که در هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها نیز داوران و ناظران هم استانی در دیدارهای لیگ برتر حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: استان ما در هفته بیست و هشتم این مسابقات که به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود دو نماینده در عرصه داوری خواهد داشت.

موسوی یادآور شد: در دیدار تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن اصفهان که دیداری حساس به شمار می‌رود؛ محمد راهی داور جوان هم استانی یکی از داوران این دیدار در شهر مشهد و در ورزشگاه ثامن این شهر خواهد بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: اما در حساس‌ترین دیدار این هفته که تکلیف قهرمانی تا حدود زیادی مشخص خواهد شد تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری به مصاف هم خواهند رفت که خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی هم استانی ناظر تیم داوری این دیدار حساس خواهد بود.

به گزارش فارس؛ براساس برخی شنیده‌ها محسن ترکی داور این دیدار حساس است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president