آوای جنوب

امام جمعه چرام: تا وقتی اولویت اول دولت حفظ منافع حزبی باشد مشکلات اقتصادی پابرجاست

امام جمعهامام جمعه چرام گفت: تا وقتی اولویت اول دولت مسائل سیاسی و حفظ منافع حزبی و جناحی باشد اقتصاد نه تنها بهتر نمی شود بلکه خرابتر هم خواهد شد.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام جعفر طزری، با اشاره به نامگذاری سال ۹۵، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال ۹۵ را بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و اجرای اوامر ایشان با شعار تنها محقق نخواهد شد.

امام جمعه چرام با بیان اینکه تحقق این شعار نیازمند شرایط مختلفی است، افزود: یکی از شرایط محقق شدن شعار امسال، اولویت بندی کارها و نیازهای جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: همه امروز می دانند که یکی از مشکلات جامعه ما، مشکل اقتصادی و تبعات ناشی از آن است و دشمن هم از همین ضعف استفاده نموده و برای به زانو در آوردن نظام اسلامی از همین نقطه ضعف استفاده می کند.

این مسئول افزود: در چنین شرایطی هر عقل سلیم حکم می کند که اولویت اول نظام برنامه ریزی در جهت حل مشکلات اقتصادی باشد و اگر اینگونه عمل شود یقینا مشکلات اقتصادی بهبود خواهد یافت.

طزری با بیان اینکه اولویت بندی غلط سبب ادامه یافتن مشکلات اقتصادی می شود، گفت: یقینا مشکلات اقتصادی با برگزاری کنفرانس، همایش و کتاب های متعدد حل نخواهد شد و باید با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

امام جمعه چرام در پایان، تصریح کرد: تا زمانی که اولویت اول دولت و نظام مسائل سیاسی و حفظ منافع حزبی و جناحی باشد اقتصاد نه تنها بهتر نمی شود بلکه خرابتر هم خواهد شد و لذا مسولین باید با دقت در اولویت قرار دادن مشکلات و نیازهای اصلی جامعه به فکر مرتفع کردن آنها باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president