کد خبر : 19753
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 16:30

پنج پروژه بهداشتی درمانی هفته سلامت در گچساران افتتاح می شود/ افتتاح مرکز MRI و ماموگرافی در گچساران

پنج پروژه بهداشتی درمانی هفته سلامت در گچساران افتتاح می شود/ افتتاح مرکز MRI و ماموگرافی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: پنج پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بیش از ۸۹ میلیارد ریال به مناسبت هفته سلامت در این شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری است. آوای جنوب؛ عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گچساران افزود: افتتاح چهار مرکز درمانی شامل مرکز سلامت جامعه کارکنان با اعتبار ۱۰

فرماندار گچساران گفت: پنج پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بیش از ۸۹ میلیارد ریال به مناسبت هفته سلامت در این شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری است.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گچساران افزود: افتتاح چهار مرکز درمانی شامل مرکز سلامت جامعه کارکنان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، مرکز زنده یاد شکیبایی با ۹ میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی ام آر آی با ۶۰ میلیارد ریال و ماموگرافی با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال و اوژانس بین راهی دژ سلیمان با اعتباری بیش از شش میلیارد ریال با از جمله این پروژه ها است.
وی بیان کرد: هفته سلامت فرصت بهینه برای ارائه توانمندی ها و دستاورد پزشکی، بهداشتی و مهمتر ازهمه پاسخگویی منطقی به مردم است.
فرماندار گچساران گفت: مقوله بهداشت یکی از شاخصه های اصلی توسعه و پیشرفت جوامع می باشد که باید در سال ۹۵ در راستای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل »اظهار داشت: این شعار نه تنها در حوزه و بحث اقتصاد بلکه در همه زمینه ها باید کاربردی و اجرایی شده و همه دستگاهها موظف به تلاش مضاعف در این زمینه هستند.
رحیمی ابراز کرد: در برنامه های هفته سلامت باید عوامل اجتماعی، شیوه های زندگی سالم، نوع تغذیه، مسائل بهداشتی، آموزش به دانش آموزان ودانشجویان، گسترش ورزش کارکنان وتعامل بیش از پیش با سایر اداره ها انجام و بصورت فرهنگ سازی عمل شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این نشست گفت: برنامه های ویژه هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت امسال در گچساران با شعار « غلبه بر دیابت » اجرا می شود.
ستار اسد پور افزود: در راستای گرامیداشت هفته سلامت بیش از ۲۷ برنامه شاخص فرهنگی، بهداشتی و عمرانی در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.
وی نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس، اعزام تیم های پزشکی و درمانی به مناطق روستایی و عشایری برای ویزیت رایگان و ارایه خدمات دندان پزشکی و ارسال پیامک های سلامت برای فرهنگیان از عمده ترین این برنامه هاست.
وی برگزاری مسابقات نقاشی، انشا و ورزشی در مدارس و شهر دوگنبدان، آموزش تغذیه سالم به دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم، بازدید از بیماران بیمارستان ˈشهید رجاییˈ دوگنبدان و غربال گری فشار خون در دستگاه های اجرایی را از سایر برنامه های پیش بینی شده در هفته سلامت امسال در شهرستان گچساران اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.