آوای جنوب

معاون عمرانی استاندار

عدم استقبال مردم محلات رادک و لبنان گچساران از طرح بازسازی بافت فرسوده

بافت فرسودهمعاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدم استقبال مردم محلات رادک و لبنان شهرستان گچساران از طرح بازسازی بافت فرسوده مهمترین مشکل این استان است.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت بافت فرسوده شهرستان گچساران که با حضور مهدویان معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بازسازی بافت فرسوده شهرستان گچساران از جمله دغدغه اصلی مسئولان استانی و شهرستانی است که وجود بافت‌های فرسوده علاوه بر ایجاد فاصله طبقاتی موجب عدم خدمت‌رسانی به مردم مناطق لبنان و رادک گچساران شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجوز لازم برای بازسازی بافت فرسوده شهرستان گچساران صادر و هماهنگی لازم میان دستگاه‌های استان از جمله نظام مهندسی، شهرداری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

وی مهمترین مشکل استان برای اجرای طرح بافت فرسوده شهرستان گچساران را عدم استقبال مردم محلات رادک و لبنان دانست و گفت: بازسازی بافت‌های فرسوده در مناطق مختلف کشور طرح جدیدی است که از سوی سازمان بنیاد مسکن کشور انجام می‌شود و بافت فرسوده شهرستان گچساران به عنوان پایلوت اجرای طرح انتخاب شده اما عدم استقبال مردم این مناطق مشکلاتی را ایجاد کرده است.

این مسئول با بیان اینکه تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان جذب تمامی اعتبارات اختصاص یافته برای بازسازی بافت فرسوده این شهرستان است، اضافه کرد: برای اجرای طرح باید مردم پای کار باشند که اقدامات لازم برای استقبال مردم از این طرح انجام شود.

نیک‌اقبالی بیان کرد: جذب اعتبارات اختصاص یافته برای بازسازی بافت فرسوده از طریق بانک‌ها، تشویق مردم برای استقبال از این طرح از طریق حذف و یا کم کردن برخی مراحل اداری شامل صدور پروانه، …و پیاده کردن این طرح مورد توجه مدیران استانی است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های استان برای اجرای این طرح پای کار هستند، گفت: مردم رغبتی برای اجرای این طرح ندارند که در صورت اجرای این طرح مشکلی در بافت فرسوده شهرستان نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president