آوای جنوب

کسب مقام دیگری توسط هوش سفید گچساران (+تصاویر)

۴۲۱۲۰۶۸۰۴_۲۰۱۹۹تیم آزاد هوش سفید گچساران که سابقه چندین عنوان قهرمانی کشور را دارد جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ در مسابقات طراحی سامانه‌های هوافضایی کشور در دانشگاه صنعتی شریف حضور داشت. ششمین دوره این مسابقات با حضور بیش از ۲۱۰ تیم از سراسر کشور در گرایش‌های مختلف برگزار گردید.

آوای جنوب؛

تیم ربات یک، هوافضا و اختراعات هوش سفید که هم اکنون در سراسر کشور شناخته شده و مشهور است در مسابقات امسال در دانشگاه صنعتی شریف در ۳ گرایش، راکت فضایی با محموله قابل بازیابی، مکانیزم بازیاب محموله فضایی و گرایش اختراعات و دستاوردهای پژوهشی شرکت داشت با حضوری موثر و بهتر از سال گذشته توانست باز هم تحسین داوران و شرکت کنندگان کشوری را به همراه داشته باشد.

 هوش سفید زیر نظر هیچ ارگانی نخواهد بود

مینا مظفری سرپرست تیم آزاد هوش سفید گچساران با بالا خواندن سطح این مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته اعلام کرد رتبه دوم اختراعات و دستاوردهای پژوهشی هوش سفید بارزترین عنوان این تیم در این دوره بوده است و یک طرح پژوهشی نوجوانان هوش سفید به عنوان سطح نبوغ تجاری سازی ثبت شده است. سیستم ضد سرقت اتوماتیک با قابلیت از پای انداختن سارقان که توسط تیم هوش سفید گچساران ارائه شده بود به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های اختراعی این مسابقات بود.
مینا مظفری با بیان اینکه امسال دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار تصمیم به جذب رکورداران و مقام آوران مسابقات پس از کنکوربصورت دانشجو برای ادامه تحصیل گرفته است بیان داشت امسال مسابقات حال و هوای بهتری داشت و رقابت بسیار نفس گیر بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: در پی اقدامات لازم و انشاالله با حمایت نماینده دلسوز و افتخار آفرین شهرستان گچساران درصدد هستیم تیم هوش سفید گچساران را به مسابقات ربوکاپ جهان در کشور چین و یا کره جنوبی در سال ۹۵ و با حضور کشورهای ایران هلند برزیل و …. در سال آینده اعزام نماییم تا شهره این تیم در عرصه‌های بین‌المللی نیز درخشان تر گردد و نام گچساران زیبا بام نفتی ایران همچنان در این عرصه علمی پژوهشی بدرخشد.
مهندس مینا مظفری ضمن تشکر از ارگان‌هایی که پیشنهاد همکاری به تیم هوش سفید داده‌اند اعلام کرد این تیم متعلق به مردم گچساران و شخص دکتر تاج گردون می‌باشد. تیم هوش سفید گچساران که بیش از ۴۰۰ عضو دارد و هر دوره افراد را طی آزمون‌ها انتخاب و در مسابقات شرکت می‌دهیم به هیچ ارگانی متصل نیست و صرفا با حمایت‌های معنوی دکتر تاج گردون و با انگیزه بالای نوجوانان این تیم به مسابقات اعزام می‌گردد. دکتر تاج گردون بارها این تیم را تحسین کرده‌اند و این حرکت علمی را نوعی کارآفرینی دانسته‌اند.
محمد کریمی پور مربی جوان تیم هوش سفید گچساران نیز با سپاس از خانواده‌های اعضای تیم هوش سفید که ماه‌ها فرزندان خو در را جهت آمادگی بهتر در مسابقات مختلف همراهی کردند سپاس گذاری کرد و اعلام داشت مسابقات طراحی سامانه‌های هوافضایی کشور در دانشگاه صنعتی شریف ششمین دوره خود را پشت سر گذاشت ضمن اینکه هوش سفید گچساران رکورددار مسابقات راکت فضایی دانشگاه شریف بوده است. کریمی پور در این مورد بیان نمود که در این دوره تیم گچساران با ارائه اختراعات بسیار جالب و کاربردی در این مسابقات حضوری قوی و پررنگ داشت و به همین دلیل یکی از رتبه‌های برتر مسابقات در این گرایش را به خود اختصاص داده است
کریمی پور ضمن تشکر ویژه از نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جایزه قهرمانی تیم هوش سفید را به پاس زحمات ایشان برای تیم را، دو دستی تقدیم دکتر تاج گردون می‌کنیم و جایزه نقدی خود را نیز به کودکان سرطانی اهدا خواهیم کرد.
اعضای تیم هوش سفید گچساران سال گذشته نیز با حرکتی انسان دوستانه جایزه خود را در بیمارستان فوق تخصصی محک و طی مراسمی به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد. غیبت خانم‌ها هانیه غر خانی، پر نیا دلاوری و یگانه نادری که هر سه از مقام آوران دوره‌های قبل بودند نیز از نکات جالب توجه این مسابقات بود. بهار اسکندری و زهرا حیدری نیز امسال در بخش علمی و تخصصی این گرایش‌ها در کنار تیم هوش سفید بودند.

اعضای تیم هوش سفید گچساران:
محمد کریمی پور مربی تیم/ مینا مظفری سرپرست تیم /مجید مینویی سرپرست تیم
اعضا: مونا شفیعی نژاد/ رضا نظری/ اشکان عبدی زاده/ کیا نا کرمی / فاطمه خادمی عنا/ قاسم اکبری/ مبین نصیری بیات/ حسین موسوی دش تکی/ حسن قره قانی/ آیگین قره قانی/آی لار ثبوتی زاده/ معصومه رستگار/ مرضیه خماری/علیرضا باشتی زاده/تا رخ شیروانی/پرستو معصومی/

۱

IMG-20160208-WA0011 IMG-20160208-WA0009 IMG-20160208-WA0008 IMG-20160208-WA0007 IMG-20160208-WA0002 IMG-20160208-WA0001 IMG-20160207-WA0007 IMG-20160207-WA0005 IMG_20160205_174128 IMG_20160205_142752 IMG_20160205_142735 IMG_20160205_131602  IMG_20160205_123957 ۴۲۱۹۱۸۴۱۰_۱۵۴۲۷ ۴۲۱۸۳۱۵۴۶_۱۳۵۵۴ ۴۲۱۳۱۵۶۶۰_۱۰۵۶۷۹ ۴۲۱۳۱۱۰۶۴_۱۰۴۷۰۶ ۴۲۱۳۰۵۲۷۴_۱۰۵۰۷۸ ۴۲۱۳۰۴۰۵۲_۱۰۵۱۳۷ ۴۲۱۲۱۰۹۰۳_۱۸۸۲۴ ۴۲۱۲۰۶۸۰۴_۲۰۱۹۹ ۴۲۱۲۰۶۴۱۳_۲۰۰۷۳ ۴۲۱۲۰۴۸۷۱_۶۸۳۱ ۲۰۱۶۰۲۰۵_۱۲۱۴۳۴ ۲۰۱۶۰۱۲۷_۱۸۱۳۴۲

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president