آوای جنوب

پیام تشکر و قدردانی مهندس جشن ساز از مردم و مسئولین

مهندس سیف الله جشن ساز در پیامی که به پایگاه خبری آوای جنوب ارسال کرده است از…

جشن سازمهندس سیف الله جشن ساز در پیامی که به پایگاه خبری آوای جنوب ارسال کرده است از شرکت کنندگان و افرادی که در مراسم ختم مادرشان ابراز همدردی کرده اند تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

آوای جنوب

در متن این پیام آمده است:

وسعت اندوه مان ؛ در غم از دست دادن مادر فراتر از تحمل بود اما لطف بزرگوارانی که ما را در این امتحان الهی و غم عظیم یاری کردند و خود را شریک دانستند ؛ به ما توان به دوش کشیدن آن را داد.
تردیدی نیست که زبان خانواده ما از بیان تشکر و قدرشناسی محبت دوستانی که در این مدت ؛ ما را مورد لطف خود قرار دادند و تسلی خاطر ما در این مصیبت جانگداز شده اند ؛ ناتوان است – اما بر حسب وظیفه لازم می دانیم از همه مردم عزیز و شریف که با دریایی از لطف و محبت ؛ در کنارمان بودند تشکر و قدردانی نماییم.

هر چند زبان و قلم قادر به سپاسگزاری نمی باشد ؛ علی ایحال از این مجال اندک استفاده می کنیم و با توجه به اینکه اسم بردن از تک تک اشخاص و بزرگانی که بر ما منت نهادند و ابراز همدردی نمودند مقدور نیست لذا مراتب تقدیر و تشکر خود را بطور کلی از حضور گرم ؛ دلسوزانه و بی نظیر شما سروران عزیز در مراسم تشییع ؛ تدفین و ترحیم مرحوم مادرمان در شهرستان های گچساران ؛ اهواز و تهران که نشان دهنده بزرگی و عزت شما بوده ابراز داشته و صمیمانه سپاسگزاریم .
در پایان امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک شما عزیزان را در مجالس و محافل شادی تان جبران نماییم .

خادم شما در صنعت نفت
سیف الله جشن ساز

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president