کد خبر : 18672
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 15:23

صدور جواز تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران

صدور جواز تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور جواز تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران خبر داد. آوای جنوب؛ به گزارش آوای جنوب، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار کرد: جواز تأسیس دومین واحد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در شهر گچساران صادر شد.

پتروشیمی گچسارانرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور جواز تأسیس دومین واحد پتروشیمی در گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار کرد: جواز تأسیس دومین واحد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در شهر گچساران صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی مزایای فراوانی دارد، افزود: خوشبختانه این مهم با پیگیری‌های مجموعه مدیران صنعت استان و توجه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد و همکاری نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

وی گفت: جواز تأسیس این پتروشیمی در منطقه چهاربیشه گچساران با ظرفیت تولیدی سالانه ۵ هزار تن اسید‌فرمیک، ۳۰ هزار تن اسیداستیک، ۱۰۰ هزار تن‌اتیل‌استات و ۴۵ هزار تن وینیلاستات با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال و ایجاد ۴۳۳ فرصت شغلی در زمان بهره‌برداری کامل در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار صادر شده است.

دیودیده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی مطمئن است، در این مسیر سرمایه‌گذاران در پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی از مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.