آوای جنوب

فرماندار گچساران : “تاج‌گردون” از حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مجلس دهم راه یافت

رحیمی همچنین آمار آراء صحیح انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری رادر حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۶۱۵۳۰عنوان کردکه به ترتیب دو کاندیدای این حوزه به خود اختصاص دادند

تاجگردونتاجفرماندار گچساران گفت: “غلامرضا تاج‌گردون” از حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مجلس دهم راه یافت.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: با انجام شمارش آرا منتخب مردم گچساران و باشت برای مجلس دهم مشخص شد.

وی بیان کرد: با شمارش آرای شعبات اخذ رأی “غلامرضا تاج‌گردون” با کسب اکثریت آرا برای دومین دوره متوالی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

فرماندار گچساران عنوان کرد: از مجموع ۸۹ هزار و ۷۷۳ آرای صحیح ماخوذه، غلامرضا تاج‌گردون با کسب ۶۶ هزار و ۱۰۳ رأی به عنوان منتخب مردم گچساران و باشت انتخاب شد.

رحیمی افزود: علی پولادی‌وندا با کسب ۲۳ هزار و ۱۷۴ رأی نفر دوم و ابراهیم صادقی با کسب ۴۵۶ رأی نفر سوم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت شدند.

رحیمی همچنین آمار آراء صحیح انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری  رادر حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۶۱۵۳۰عنوان کردکه به ترتیب دو کاندیدای این حوزه به خود اختصاص دادند . :

سید شرف الدین ملک حسینی ۵۱۳۵۳ رأی

سید محمد کاظم موسوی نسب ۱۰۱۷۷

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نفتي هوادار تاجگردون گفت:

    باتشکر و خسته نباشید به جناب علیمراد کاظم پور خبرنگار بسیار فعال و زحمتکش .

    الحق والانصاف بدون غرض و عادلانه اخبار مربوط به انتخابات را پوشش داد.برنده واقعی انتخابات کاظم پور بود .تشکر و خسته نباشید به ایشان.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president