کد خبر : 18609
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 - 16:10

توصیه های هدایتخواه درجمع هوادارانش/ اینگونه تجمع ها را قبول ندارم + تصاویر

توصیه های هدایتخواه درجمع هوادارانش/ اینگونه تجمع ها را قبول ندارم + تصاویر

کسی که بخواهد با پول و اقلام دیگر رأی مردم را بخرد و مبادرت به آن کند خیانت به انقلاب ، ولایت و رهبری کرده و این امر ناپسندمورد تأیید مردم این دیار همیشه در صحنه نیست

-۱۲۶۹۱نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا در جمع هوادران خود که نسبت به آراء اعلام شده غیر رسمی از سوی فرمانداری بویراحمد اعتراض داشتند،گفت: اینگونه تجمع ها را قبول ندارم و آن را نمی پسندم.

آوای جنوب؛

ستار هدایت خواه نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع هواداران خود که نسبت به آراء اعلام شده غیر رسمی از سوی فرمانداری اعتراض داشتند،گفت: اینگونه تجمع ها را قبول نمی کنم وآن را نمی پسندم.

باید بر اساس ادله قانونی پیش رفت

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و قانون فصل الخطاب همه مشکلات بوده و حتی در انتخابات این قانون و مجاری قانونی است که اعاده حق مردم را انجام خواهد داد، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران ادله قانونی دارد و باید بر اساس قانون پیش رفت نه دست به تجمعات غیر قانونی زد.

نامزد دهمین دوره مجلس شور ای اسلامی با تأکید بر این موضوع که جمهوری اسلامی به کسی باج نمی دهد و نخواهد داد، بیان کرد:اینگونه تجمع ها حتی اگر حقی از شما ضایع شده باشد غیر قانونی است.

برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

هدایت خواه تصریح کرد: برخی می خواهند با حضور در این تجمعات از آب گل آلود ماهی بگیرند و از احساسات شما استفاده کرده و آبروی نظام را بریزند، پس باید مواظب بود.

طبق قانون هنوز هیچ نامی به عنوان فرد پیروز اعلام نشده است

وی به نتیجه آراء شمارش شده اشاره کرد و گفت: طبق قانون هنوز نام هیچگونه فرد و کسی را به نام فرد  پیروزی را اعلام نکرده  اندو طبق قانون تا وقتی مجاری قانونی مستندات را تأیید نکند و به آنها پیگیری نشود، کسی برنده انتخابات نخواهد بود.

از مجاری قانونی به دنبال اعاده حق شما هستم

نامزددهمین دوره مجلس اسلامی با بیان اینکه طبق قانون و بر اساس مجاری قانونی حق شما را خواهم گرفت و حق با رستگاران است، بیان کرد: تا آخرین لحظه برای بدست آوردن حق شما از طریق قانون خواهم کوشید و نمی گذارم حق شما که مردمی ولایتی و پیرور ولایت هستید پایمال شود.

کسی که بخواهد با پول رأی مردم را بخرد به اسلام و رهبری خیانت کرده است

هدایتخواه با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی در برخی از مناطق اشاره کردو گفت: کسی که بخواهد با پول و اقلام دیگر رأی مردم را بخرد و مبادرت به آن کند خیانت به انقلاب ، ولایت و رهبری کرده و این امر ناپسندمورد تأیید مردم این دیار همیشه در صحنه نیست.

وی ابراز کرد: به عنوان فردی کوچکی از این جامعه و خادم شما بنا به مستندات موثق و قانونی که تخلفات آشکاری در این انتخابات صورت گرفته از طریق قانون در پی حق طلبی خواهم بود.

نامزددهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان از تجمع کنندگان خواهان همکاری بی شائبه با نیروی های انتظامی و آرامش وضع موجود شد.

تصاویر تکمیلی:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.