آوای جنوب

بیانیه مهم عدل هاشمی به مردم کهگیلویه

هاشمیعدل هاشمی در بیانیه ای از مشارکت پرشور و شعور مردم شریف حوزه انتخابیه “کهگیلویه بزرگ ” و از خدمات مسئولان برگزاری انتخابات تقدیر کرده است .

آوای جنوب؛

بسم الله الرحمن الرحیم:

مردم شریف،آگاه،با بصیرت و فهیم کهگیلویه بزرگ:
سلام و درود بر همت بلندتان.
در ابتدا از مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که تا کنون در آرامش کامل همراهی و همگامی خودرا ابراز داشته اند سپاسگزارم.
همچنین از وزارت محترم کشور، استاندار عزیز،فرمانداران گرامی،بخشداران محترم،هیاتهای اجرایی،شورای محترم نگهبان،همه نهادهای نظامی و انتظامی که تا کنون به مطلوبترین شکل ممکن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را که نماد مردم سالاری دینی و عزت جمهوری اسلامی است به اجرا گذاشته اند صمیمانه و خالصانه مراتب قدردانی خود را اعلام می کنم.
اینجانب بعنوان سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی و بعنوان فردی که خودرا جان فدای انقلاب اسلامی می دانم به همه هواداران اعلام می کنم همانطور که تاکنون در آرامش و آسایش کامل کار خودرا انجام داده اید از این بعد نیز همینطور باشد.

لازم است به صراحت بیان کنم آنچه برای بنده حقیر پراهمیت است عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است نتیجه انتخابات هرچه باشد،باشد.

برهمین اساس از هرگونه اقدام که منافی امنیت عمومی و برخلاف قوانین و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد به شدت پرهیز شود.

بدیهی است هرگونه اقدام از جانب هرفرد و یا گروهی که با امنیت جامعه،آبروی نظام در تعارض باشد از نظر بنده حقیر مردود و محکوم است.
والسلام
عدل هاشمی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president